  • Data: 2004-12-20 22:55:36
    Temat: Re: Millennium czy BPH - zdolnosc kredytowa.
    Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2080.000004e4.41c6f420@newsgate.onet.pl...

    > ZNAJOMY MUSIAŁ MIEĆ JAKIŚ DUŻY PROBLEM, JEZELI AZ TAK DŁUGO TO TRWAŁO!

    problemy? fakt, problemem byl wlasnie czas..i brak kompetencji pracownikow,
    ktorym nie spieszylo sie np z uswiadamianiem czego akurat w danej chwili
    zabraklo..
    Mam nadzieje, ze to odrebny przypadek, bo sama czaje sie na kredyt, ale za 7
    dni napisze ponownie i powiem Wam czy innej znajomej mi osobie rozpatrzyli
    wniosek w 7 dni..
    ;-)

    --
    Pozdrawiam - T0SIA