eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki? › Re: Millennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki?
  • Data: 2003-04-30 21:32:26
    Temat: Re: Millennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki?
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy uważasz, że wszystko, co krótkie jest dobre?
    > Napisałem, że nie znalazłem, a nie że nie ma.

    Mi zajelo kilka chwil, aby odnalezc TOiP na stronie Millennium, natomiast
    na stronie mbanku krazylem ok. 5 minut i nie udalo mi sie znalezc, bo kto
    umieszcza to pod HAslem "Przewodnik"? Wg mnie bardziej logiczne jest pod
    "Aktualnosci".

    > Z lewej strony (w relacji do linku "cennika"): zastrzeżenia prawne:
    > "dane na stronie www nie są wiążące w rozumieniu kc." Fajne, nie?
    > Otwierasz www czytasz, że prowizja za prowadzenie to np. 2,5 zł, a w
    > banku już np. 15,-, bo się "rynek popsuł".

    To ciekawe czemu w kazdym sklepie internetowym jest podane to samo
    zastrzezenie? Tez mozesz zamowic towar np. za 100 zl, a paczke dostac na
    150 zl, bo akurat ceny byly zle na stronie. Wtedy pewnie paczki nie
    odbierzesz, podobnie, jak mozesz zalozyc konto w innym banku :-)

    Ja nie narzekam na Millennium, bo od dwoch miesiecy jest to dla mnie konto
    zupelnie darmowe (robie kilka wyplat z bankomatu, a do 10 mam gratis,
    przelewy gratis, zlecenia stale gratis, bankolinia gratis, a do tego 0800
    wiec zupelnie gratis itd.). Dopiero po 15 czerwca bedzie mnie to kosztowac
    0,50 zl za kazdy przelew, a robie jeden w miesiacu :-)

    Pozdrawiam
    Radek