eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium - czy warty dla studenta ?Re: Millennium - czy warty dla studenta ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium - czy warty dla studenta ?
    Date: Mon, 5 May 2003 09:39:28 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 24
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062116.chello.pl
    Message-ID: <b954dv$lrs$1@news.onet.pl>
    References: <5...@n...onet.pl> <b93p0k$mkm$1@news.onet.pl>
    <b944hq$fc2$1@inews.gazeta.pl> <b946hr$jib$1@news.onet.pl>
    <b948nr$k8b$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179062116.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1052120319 22396 62.179.62.116 (5 May 2003 07:38:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 May 2003 07:38:39 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:239443
    [ ukryj nagłówki ]

    Dżony Bigut wrote:
    > Koszty podawane są globalnie a efekty reklamy czyli jej skuteczność
    > mierzy się sprawdzając czy cel został osiągnięty. Przykład:
    > Millennium poniosło w 2002 roku wysokie koszty na reklamę z czego
    > spora część poszła na reklamę kredytu mieszkaniowego. Ilość ror-ów
    > nie wzrosła ale ilość udzielonych kredytów mieszkaniowych bardzo
    > znacznie.

    W tym roku wydaje sporo kasy na rekloame wizerunkowa. I moze owszem
    spontaniczna znajomosc marki banku wzrosnie, ale czy to im przyspozy
    klientow?

    Piszesz o reklamie - owszem - ma swoje coele do wykonania, ale do
    promocji powinno podchodzic sie w sposob holistyzny. Ja tylko widze po
    danych z Rzepy, ze bank ten wydal ogormna kase na reklame i bank ten
    stracil kilentow. Inne banki wydaly mniej - a zyskaly wiecej. W tym
    roku bank byl na plusie bodaj, ale jeszcze w zeszlym mial niezle
    straty. Glosno co jakis czas mowi sie, ze bedzie na sprzedaz....

    Jak dla mnie - skoro ten bank wydaje tyle kasy na reklame, skoro nie
    zyskuje klientow, to oznacza, ze... cos nie teges z jego oferta musi
    byc (lub ma do duszy dzial promocji - vide dla porownania pekao sa ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1