eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium - moje dzisiejsze walki...Re: Millennium - moje dzisiejsze walki...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!not-for-mail
    From: ~|_ukasz <l...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium - moje dzisiejsze walki...
    Date: Tue, 21 Jul 2009 10:27:37 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <h43u5p$2ee$1@pippin.nask.net.pl>
    References: <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 194.181.190.188
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1248164857 2510 194.181.190.188 (21 Jul 2009 08:27:37
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Jul 2009 08:27:37 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <m...@i...localdomain>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 090720-0, 2009-07-20), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:494743
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2009-07-20 23:55, Krzysztof Halasa pisze:
    > Teraz wedlug pracownikow Millennium (albo raczej pracownikow jednego
    > z ich oddzialow):
    > - Bank nie moze przyjac ode mnie pisma z wypowiedzeniem umowy konta
    > walutowego.
    > - Pracownicy banku nie maja takze (cytuje) "obowiazku" poswiadczenia
    > odmowy przyjecia pisma.

    To nie jest żadna nowość w Zmyllennium, zauważone już parę lat temu. Też
    mnie szlag trafiał.
    Pozostaje korespondencja do siedziby banku, obowiązkowo z żółtą zwrotką.
    Pismo trzeba przemyśleć, bo jeśli czegoś brakuje (np. nr rach. do zwrotu
    środków) mogą utrudniać.
    Wziąłbym ich formularz ("do wypełnienia w domu") i przepisał, pomijając
    niewygodne/podejrzane fragmenty :)

    > - Zdania wsrod personelu nie byly calkiem spojne (bylem jedynym klientem
    > w danej chwili w oddziale), ale wszyscy zgadzali sie co do tego, ze
    > klient nie ma prawa do doreczania bankowi korespondencji o wybranej
    > przez siebie, nie przez bank, tresci.
    > - Ja jako klient, podpisujac umowe z bankiem, rzekomo zobowiazalem sie
    > do skladania wypowiedzenia na "druku banku". Podobno to jest zawarte
    > w regulaminie - na moja prosbe o pokazanie mi tego punktu regulaminu
    > Pan kasjer wyszedl na jakis czas, a po powrocie juz nie wracal do
    > tej teorii (ale studiowanie regulaminow nie jest moim hobby, moze
    > istotnie jest tam cos podobnego?).

    Nawet jeśli coś takiego jest w regulaminie, to nie wydaje się by
    rzeczywiście obowiązywało prawnie. Inna sprawa, że na druku banku będzie
    pewnie szybciej/łatwiej w większości przypadków.


    A ze zmianą rodzaju konta (Superkonto na zwykłe/lokacyjne/rach.
    techniczny) ma ktoś jakieś nowe doświadczenia? Zdecydowali się co do
    procedur w tej sprawie?


    pozdr
    ~|_.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1