  • Data: 2010-03-01 10:57:00
    Temat: Re: Millennium nowy system
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tes" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hmg6d0$636$...@a...news.neostrada.pl

    > a dalej chodzi tak wolno ?

    Ja miałem okazję obserwować wykonywanie przelewów z rachunku karty.
    Odniosłem wrażenie, że teraz jest sporo mniej klikania oraz przenoszenia się
    między ekranami. Choć widziałem też mega niedoróbkę - numer rachunku
    docelowego jest podzielony na podpola: LK-BANK-NR i kursor automatycznie nie
    przenosi się pomiędzy tymi podpolami, tylko trzeba albo tabulator nacisnąć
    albo myszką kliknąć. Niedopatrzenie łatwe do poprawienia.

    Co do szybkości działania systemu jako takiego nie miałem wrażenia aby
    działał wybitnie wolno przy przelewach. Przy składaniu wniosków było
    rzeczywiście wolno, ale to przetestuję dopiero w najbliższych dniach.