  • Data: 2004-10-07 23:07:14
    Temat: Re: Millennium promuje karty kredytowe
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "ubezpieczenie gwarancji najniższej ceny zakupów". znaczy co, jak
    > kupie cos, a potem znajde gdzies taniej, to mi oddadza roznice???
    > kolejny marketingowy belkot. w zasadzie nie powinienem tego tak
    > oceniac, dopoki nie przeczytam OWU, ale doswiadczenie zyciowe
    > wskazuje, ze nawet szkoda czasu na lekture :-)

    Mialem do AmEx'a. Teoretycznie dziala - w praktyce nie do wykorzystania
    ze wzgledu na trzy warunki: moze dotyczyc tylko identycznych produktow,
    nie mozna dostac zwrotu jezeli w tanszym miejscu produkt byl sprzedawany
    promocyjnie, no i najwazniejsze - roznica musi wynosic jakas, dosc
    duza sume - bodajze 200 zl ale nie pamietam dokladnie.

    Ze wzgledu na sume mus dotyczyc drogich produktow a kupujac takowe
    dosc uwaznie przeglada sie oferty szukajac najtanszej.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl