  • Data: 2005-05-05 20:04:10
    Temat: Re: Millennium rulez
    Od: "andrzej" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jezeli ktos ma pomysl czego moge zarzadac jako zadoscuczyniena za
    caloksztal
    > perfekcyjnej obslugi to zamieniam sie w sluch.
    >
    > MAd Hat
    > ter

    Mialem to samo w milenium tylko ze z lokata antybelkowa. Nie bylo kasy na
    czas. Z trzy razy do nich lazilem, oczywiscie z ich winy. Jak zapytalem o
    jakies zadoscuczynienie to pani powiedziala ze przez ten okres moga mi
    odsetki policzyc jakies o polowe mniejsze niz na lokacie. Po takim
    potraktowaniu zaczalem powoli likwidowac lokaty w milenium. A podobalo mi
    sie to ze nie bylo tam kolejek. Teraz chyba wiem dlaczego.

    Pozdrawiam
    Andrzej