eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Millennium - teleserwis do AmExa - piętnuję!!!Re: Millennium - teleserwis do AmExa - piętnuję!!!
  • Data: 2002-07-05 09:24:12
    Temat: Re: Millennium - teleserwis do AmExa - piętnuję!!!
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Grzegorz Bauer" <g...@k...net.pl> wrote in message
    news:02070511180588@polnews.pl...
    > >Walczę!
    > >Co można sprawdzić o karcie American Expreess przez tysiącletnie
    > >telecentrum?
    >
    > Mam ten sam problem. Też mam Unikonto, by mieć AmExa. Co do Bankolinii, to
    > faktycznie jest denna. Można wprawdzie sprawdzić stan zadłużenia na
    karcie,
    > ale tylko przez operatora. W automacie nie działa. No i oczywiście, trzeba
    > bulić za Bankolinię 2 zł miesięcznie.

    To trzeba płacić 2 zł miesięcznie, żeby powiedział mi to coś operator??? I
    jeszcze, zeby się tego dowiedzieć muszę nosić gdzieś zapisany numer tego
    Unikonta? Dobrze, że chociaż w bankomatach można sprawdzić saldo.

    K. Kowalski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1