eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium zabral pieniadzeRe: Millennium zabral pieniadze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!NNRP
    From: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium zabral pieniadze
    Date: Tue, 17 Jun 2003 10:09:44 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <bcmidn$gic$1@pippin.warman.nask.pl>
    References: <bckebh$5sa$1@pippin.warman.nask.pl> <bclqef$7dn$1@inews.gazeta.pl>
    <bcmhs6$hlk$2@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: sggw184-159.sggw.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.warman.nask.pl 1055837431 16972 148.81.184.159 (17 Jun 2003 08:10:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Jun 2003 08:10:31 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:246801
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Tak to bywa jak się korzysta z usług najgorszego banku w Polsce.
    >
    Nie jest taki zły, wczoraj wysłałem reklamację i w tym samym dniu
    dostałem zwrot środków na rachunek.
    Brawo Millennium!
    Wpadki zdarzają się wszystkim, ale dobry bank rozpoznaje się po sposobie
    rozwiązywania problemów.
    Aż jestem w szoku, bo w PKO BP SA w podobnej sytuacji czekałem miesiąc,
    a tu wystarczył e-mail pocztą wewnętrzną.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1