eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium zabral pieniadzeRe: Millennium zabral pieniadze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsfeed01.chello.at!news.
    chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: calcium300mg <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium zabral pieniadze
    Message-ID: <9...@4...com>
    References: <bcmhs6$hlk$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <4...@n...onet.pl>
    <bcmtur$ksc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.91/32.564
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Date: Tue, 17 Jun 2003 20:12:58 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.40.33
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1055880778 62.179.40.33 (Tue, 17 Jun 2003 22:12:58 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Jun 2003 22:12:58 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:246899
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 17 Jun 2003 13:27:39 +0200, "WaSyL"
    <w...@r...clubbing.pl> wrote:

    >cenie mbank gdy nie mam kontaku z nikim stamtad bo wiem, ze zalatwienie
    >dupereli przez osobe trwa za dlugo.

    mi zgubili mój wniosek do polecenia zapłaty - miałem wysłać raz
    jeszcze - na poprzednim nie zgadzał się wzór podpisu, bo zamiast
    pełnego imienia był tylko inicjał (albo odwrotnie). Po dwóch
    tygodniach od wysłania listu dostałem telefon z jakiegoś departamentu,
    co to takiego przysłałem i dlaczego do nich, i że powinno to trafić
    gdzieś indziej, ale że w takim razie oni to już prześlą dalej, no i to
    było jakieś półtorej miesiąca temu... Dałem sobie już spokój z
    testowaniem tych usług mBanku które wymagają interwencji człowieka...

    Przy zamawianiu karty kredytowej ostatnimi czasy próbowałem wyjaśnić
    sprawę mojego polecenia zapłaty z panią na telefon:) ale było już po
    15 czy 16, i nie pracował już odpowiedni departament, i kazała mi
    zadzwonić następnego dnia. Bo niestety, nie mogłem jej zgłosić tego
    problemu i o nim zapomnieć - dlaczego? Ano dlatego, że system to oni
    mają dobry, no ale ten element ludzki.. ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1