-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: No Name <v...@w...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
Date: Thu, 19 Sep 2002 11:53:17 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 35
Message-ID: <amc6ph$igj$1@news2.tpi.pl>
References: <am9jor$gj6$1@news2.tpi.pl> <am9ke0$9oa$1@news.tpi.pl>
<am9la8$kgt$1@news2.tpi.pl> <amakq3$7ds$1@news.tpi.pl>
<amaqti$9ej$1@news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: wh0a112a127.osowa.gda.osk.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.tpi.pl 1032429169 18963 212.244.103.136 (19 Sep 2002 09:52:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Sep 2002 09:52:49 +0000 (UTC)
X-Accept-Language: pl, en-us, en
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.1) Gecko/20020826
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:203242
[ ukryj nagłówki ]>> Mnie z okazji migracji Millenijnej i jednoczesnej zmiany adresu do
>> korespondencji przerobili konto wspólne na być może tylko moje. (Wyciągi
>> dostawaliśmy oboje, obecnie są adresowane tylko do mnie). Jak ustalę
>> stan faktyczny, nie omieszkam powiadomić szanowne grono. Taka
>> ciekawostka przyrodnicza.
...
> ciekawostka to dla mnie te dwa wyciagi przed migracją - nic mi nie wiadomo o
> tym, zeby zorba w BBG robila do jednego rachunku dwa wyciagi (na rozne
> adresy)
Wyraziłem się nieściśle: poprzednio dostawaliśmy 1 wyciąg zatytułowany:
Jan i Brunchilda Kowalski
Warszawa
Marszałkowska 1
po zmianie adresu do korespondencji 1 wyciąg zatytułowany:
Jan Kowalski
Pruszków
Obrońców Wolnego Handlu 1
Otrzymałem też pismo z propozycją wyboru nowego, Millenijnego oddziału,
z podaniem punktu A jako sugerowanego w miejscowości X.
Dzisiaj osobnymi pismami ja i moja małżonka zostaliśmy poinfrmowani o
możliwości wyboru nowego punktu obsługi, innego niż podany A w
miejscowości X, oczywiście z możliwością dowolnego wyboru.
Dla mnie to bułka z masłem i rozumiem, że system komputerowy ma
skończoną liczbę komunikatów i ścieżek decyzyjnych, i generuje pozornie
bezsensowne wydruki, szczególnie, gdy klient zachowuje się
niestandardowo. Współczuję jednak osobom starszym, u których takie
sprawy rodzą lęki i frustracje.
CBDO: Dogbert
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...