eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Millennium] zbytni brak formalnosciRe: [Millennium] zbytni brak formalnosci
  • Data: 2002-09-19 09:53:17
    Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Mnie z okazji migracji Millenijnej i jednoczesnej zmiany adresu do
    >> korespondencji przerobili konto wspólne na być może tylko moje. (Wyciągi
    >> dostawaliśmy oboje, obecnie są adresowane tylko do mnie). Jak ustalę
    >> stan faktyczny, nie omieszkam powiadomić szanowne grono. Taka
    >> ciekawostka przyrodnicza.
    ...
    > ciekawostka to dla mnie te dwa wyciagi przed migracją - nic mi nie wiadomo o
    > tym, zeby zorba w BBG robila do jednego rachunku dwa wyciagi (na rozne
    > adresy)

    Wyraziłem się nieściśle: poprzednio dostawaliśmy 1 wyciąg zatytułowany:

    Jan i Brunchilda Kowalski
    Warszawa
    Marszałkowska 1

    po zmianie adresu do korespondencji 1 wyciąg zatytułowany:

    Jan Kowalski
    Pruszków
    Obrońców Wolnego Handlu 1

    Otrzymałem też pismo z propozycją wyboru nowego, Millenijnego oddziału,
    z podaniem punktu A jako sugerowanego w miejscowości X.
    Dzisiaj osobnymi pismami ja i moja małżonka zostaliśmy poinfrmowani o
    możliwości wyboru nowego punktu obsługi, innego niż podany A w
    miejscowości X, oczywiście z możliwością dowolnego wyboru.
    Dla mnie to bułka z masłem i rozumiem, że system komputerowy ma
    skończoną liczbę komunikatów i ścieżek decyzyjnych, i generuje pozornie
    bezsensowne wydruki, szczególnie, gdy klient zachowuje się
    niestandardowo. Współczuję jednak osobom starszym, u których takie
    sprawy rodzą lęki i frustracje.

    CBDO: Dogbert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 19.09.02 10:27 blad
  • 20.09.02 11:26 blad

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1