  • Data: 2003-06-28 11:35:06
    Temat: Re: Minimalna transakcja karta
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > najwieksza bariera bywa pani kasjerka...

    Ta kwestie pomijam, placilem na stacji gdzie znam wszystkich pracownikow
    a obrot jest tak duzy, ze jedna transakcja mniej/wiecej nie robi roznicy

    > niekiedy sklepy maja limity i nie chca karty ponizej np 20 czy 10 zlotyh

    Do tej pory zdarzylo mi sie jeden raz, ze nie chciano mi przyjac platnosci
    zaslaniajac sie mala kwota (kawiarnia Rosenthal w "Kupcu Poznanskim", choc
    wlasciwie to tlumaczyli sie, ze platnosci karta przyjmuja tylko dla porcelany
    a za kawe i inne duperele tylko gotowka). W marketach nie mialem tego problemu,
    choc nieraz jak rachunek jest jednocyfrowy to place gotowka bo mi wygodniej.

    > albo wrecz unikaja instalacji terminali...np w jednym KFC mozna w innym juz
    > nie....o tyle smieszne, ze miejscem gdzie nie mozna jest KFC na parterze
    > Galerii Mokotow..a ponoc jest tam wszystko NAJ

    Nie wiem co to jest Galeria Mokotow :-), to ten taki kilkupietrowe centrum
    z wjazdem na parking "od tylu"?

    > a tak na marginesie jak jestesmy przy warszawskich KFC... dobra placisz juz
    > gotowka...sprobuj dostac tego grosika reszty hehe

    Tak jak na stacji benzynowej dla rachunku 100,02 nigdy nie prosza o te
    2 grosiki :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek