eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMoja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto firmowe w INTELIGO › Re: Moja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto firmowe w INTELIGO
    From: GideoN <z...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto
    firmowe w INTELIGO
    Date: Tue, 23 Nov 2004 23:37:28 +0100

    SID wrote:

    > Dziękuję za porady - dominuje wątek "klient jest dla banku"
    >
    > Owszem błąd, że nie sprawdziliśmy ile haseł dają jednorazowo, ale po
    > doświadczeniach z Multibankiem nawet przez myśl nie przeszło, że dla
    > firm może być taki nędzny limit haseł jednorazowych i takie ograniczenia
    > w ich dostępności.
    >
    > A konta te służą do klasyfikacji abonamentów za Internet więc
    > jednostkowy koszt obsługi jest jednak istotny gdyż księgowane są
    > relatywnie niewielkie kwoty od wielu klientów.
    >
    > Wiesiek Radka

    no jak sie podchodzi w biznesie z zalozeniem ze : "po
    doświadczeniach z Multibankiem nawet przez myśl nie przeszło" to ja
    gratuluje ;-)

    co do stwierdzenia czy klient dla banku czy bank dla klienta, to ty
    chcialbys, zeby kazdy bank skoro laskawie sobie zalozyles w nim konto od
    razy zmienial swoje procedury, zalozenia itd, tylko dlatego ze tobie cos
    nieodpowiada?? no niestety, jak wiadomo jezeli cos jest do wszystkioego
    to jest do niczego. Taksamo z bankami, nie da sie uszczesliwic kazdego i
    wyjsc naprzeciw kazdego potrzebom.

    rada prosta : zmien bank.

    --

    GideoN.