  • Data: 2010-10-29 08:14:36
    Temat: Re: Moja wlasna struktura....
    Od: Bogusław Faja <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 10:16:00 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > Hmmm, możesz wskazać jakieś źródło tej informacji, przepis? Jak
    > miałoby to w praktyce wyglądać? Nie przypominam sobie, żebym
    > kiedykolwiek był legitymowany przy zawieraniu zakładów (ale faktycznie
    > na mnie TS zarabia :-)

    Wielokrotnie od różnych osób to słyszałem. Pokusiłbym się nawet o
    stwierdzenie, że któryś z artykułów o tym wspominał: o grupie
    studentów/naukowców z bodajże Uniwersytetu Warszawskiego, z którymi
    Totalizator nie zawiera zakładów.

    W regulaminach gier cisza na ten temat, wieczorem poszukam więcej, jakbym
    coś znalazł dam znać.

    pozdrawiam,
    --
    Optymalizacja lokat: http://lepszalokata.pl