  • Data: 2004-01-10 16:40:47
    Temat: Re: Moje Konto w banku i znajomy
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek napisal/a:
    > konczy sie wszystko awantura mam 25 lat a
    > traktuja mnie jakbym byl malym dzieckiem i nic nie moge nawet
    > zaoszczedzic to co wy nato

    przecież jest tyle banków, że to jest aż śmieszny problem (wybacz lekko
    lekceważący ton)
    Załóż sobie konto w mbanku albo w vw-banku czy inteligo bądź w fortisie,
    pracodawcy podaj numer tego konta do przelewu wynagrodzenia, a jak już
    musisz zakładać konto u wujka z powodów "rodzinnych", to przelewaj tam tylko
    kilka złotych miesięcznie i wtedy wujek nic nie wie.
    Jest małe prawdopodobienstwo, że opłaca ci się oszczędzać akurat w tym banku
    gdzie pracuje wujek -
    z ciekawości: który bank i jaka miejscowość (ile bankomatów i jakie)

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy