  • Data: 2003-10-15 10:36:59
    Temat: Re: Moneybookers juz ma lokalne konto bankowe w Polsce
    Od: Grzegorz <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 14 Oct 2003 19:04:01 +0000 (UTC),
    Miernik <m...@c...pl> napisał(a):

    >Nie wiem czy wiecie, ale Moneybookers dorobil sie lokalnego konta w
    >polsce, dzieki czemu mozna juz zasilac Moneybookers bezplatnie, a co
    >za tym idzie kupowac e-gold po 4% a nie po 7%.
    >
    >http://www.moneybookers.com/app/help.pl?s=fees
    >
    >Konto na ktore sie przelewa to:
    >
    >Deutsche Bank Polska
    >18800009-1150226-0000-PLN-000-WAR

    Ja mam pytanie bo widzę że kolega zorientowany a ja się w to nigdy nie
    bawiłem :)
    1. Wpłacanie do moneybookers polega na wpłacie na konto do DB, a jak
    się wypłaca stamtąd pieniądze żeby spowrotem znalazły się na przykład
    na moim koncie mBankowym ? Analogicznie ?
    2. Czy to kosztuje ? Wiadomo że "upload" jest darmowy ale w kolumnie
    "withdrawn" przy wierszu Polska nic nie ma... co to oznacza ?

    --
    Grzegorz