    Date: Wed, 15 Oct 2003 19:05:39 GMT
    From: f...@y...cum (Piotr)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moneybookers juz ma lokalne konto bankowe w Polsce

    On Wed, 15 Oct 2003 12:38:53 +0000 (UTC), Miernik <m...@c...pl>
    wrote:

    >Przeciez nie beda slac SWIFTa jak maja lokalne konto w polsce, tylko
    >posla Elixir. I tylko zaplacisz 1.80 EUR Moneybookers, w Inteligo nic.

    Nie sadze - w info o fees masz polska flage z opisem 'przelew krajowy'
    tylko w kolumnie 'upload funds' - w 'withdraw funds' jest pusto.

    > wiec mysle ze na 90% jest tak jak pisze. A ze
    >nie napisali w kolumnie "lokalna wyplata" - pewnie zapomnieli.

    Nie sadze - skad sie biora zlotowki na ich warszawskim koncie?
    - albo z pieniedzy wplacanych przez innych polskich uzytkownikow
    - albo... z przelewu z ich konta glownego (pewnie w Anglii) czyli z
    przelewu typu non-domestic - a wiec raczej na pewno SWIFT'em

    W tym wypadku bardziej logiczne jest wyplacanie z konta glownego
    Moneybookers na twoje SWIFT'em

    >Po co tak kombinowac jak mozna sobie za 1.80 EUR wyplacic przelewem?
    >Prowizje w tym Loyalbank sa zabojcze...

    Jak sobie wyplacisz jakas kase za te 1.80 prowizji to sie pochwal ;)

    Poza tym chodzi o to ze nie chce aby prawie 10k $ ktore mam na
    e-Goldzie stalo sie latwym lupem janosikowych lapek naszego fiskusa.
    Bo jak tyle sobie przeleje na krajowe konto to pewnie od razu trafie
    pod lupe GIIF ktory uzna mnie za 'szczegolnie niebezpiecznego
    przestepce' i wobec niedawnych zmian w KK moze mnie w majestacie prawa
    zlupic i wsadzic za kratki.
    Wole uczciwie zapracowane pieniadze - wlasna glowa na indexach DJ i
    DAX wybierac z bankomatu placac jakies tam prowizje i wydac na
    luksusowe kafelki, nowe filmy DVD i zarcie w dobrej restauracji.
    Bo kiedy wydam te 40 tys pln to dam zarobic fachowcowi od kafelek,
    EMPIK'owi i Merlin.pl oraz panu Heniowi - wlascielowi milej i dobrej
    restauracji.... mam przynajmniej gwarancje ze Janosiki ze Skarbowki
    nie rozdadza moich pieniedzy gornikom aby premier Miller mial spokoj..

    --
    Piotr.