    From: "|<onrad" <usenet@=WYTNIJ-TO=karpieszuk.prv.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mozilla
    Date: Sun, 17 Nov 2002 01:41:51 +0100

    LeszekR.: A w damskiej ubikacji jest napisane:
    > Wiele czytam jak to IE jest beznadziejne

    bedzie to pewnie troll, ale sie z Toba zgodze :-P

    > i postanowiłem zainstalować
    > Mozillę.

    dobry wybor, ale...

    > I mam wobec tego jedno pytanie - czy jest taka opcja jak w IE aby
    > przeglądarka nie zapisywała szyfrowanych strona na dysku. Bo w mozilli po
    > wylogowaniu z mBanku i cofnięciu się jesteśmy z powrotem na rachunku.

    Jezeli chodzi o bankowosc to jakos banki i mozilla sie nie lubia. Z
    jednej strony wiekszosc bankow ma strony tak zrobione aby nie pojawily
    sie nigdzie indziej niz w IE (szczytem beznadziei jest tu dla mnie
    e.pkobp). Z drugiej, wlasnie cachowanie stron.

    > Bo jest to chyba poważne ograniczenie mozilli?

    Nie wiem czy powazne. Sam mam konto w mBanku i smialo uzywam do niego
    Mozilli. Wiem, ze mozna sie cofnac do strony przed wylogowaniem, ale nie
    uwazam tego za niebezpieczne. Raz ze uzywam Mozilli we wlasnym domu i
    jakos nie wyobrazam sobie sytuacji ze ktos mi przychodzi i 'cofa' aby
    sprawdzic ile mam na koncie, dwa, ze po zamknieciu okna przegladarki
    chyba jest bezpiecznie, juz wrocic nie mozna (ale nie probowalem).

    Poki co polecam:
    1. po kazdym odwiedzeniu mBanku
    Edycja>Preferencje>Nawigator>Historia>Wyczysc historie
    2. stworzenie nowgeo profilu do bankowosci i ustawienie tam cache na 0
    lub 1 (jak zero nie przejdzie) dni cachowania stron. I modlic sie
    dodatkowo ze ktoregos dnia pojawia sie hasla na profile :-)

    Od razu mowie ze sam tych zabezpieczen nie stosuje. To tak dla
    wrazliwych :-)

    --
    pozdrawiam , email:
    www.Karpieszuk.prv.pl /~~\ karpieszuk.prv.pl