    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mozilla
    Date: 17 Nov 2002 18:42:14 +0100

    "|<onrad" <usenet@=WYTNIJ-TO=karpieszuk.prv.pl> writes:

    > Faktycznie, ale chyba masz konto od niedawna. Teraz dopiero sprawdza i

    Od wiosny zeszlego roku, z tym ze NN pod linuksem uzywam do tego
    gdzies od sierpnia zeszlego roku.

    > faktycznie poprawili blad. Pole 'Pomoc' bylo rozciagniete przez cala
    > szerokosc ekranu i zaslanialo przyciski 'zaloguj mnie' a potem np
    > informacje o koncie (jak juz udalo ci sie wymyslnymi sztuczkami przez
    > logowanie przebrnac). A to dlatego, ze jakis 'webmaster' (cudzyslow
    > zamierzony) dla tabelki z 'pomoc' dal width=100% zamiast 100px.

    A owszem, taki blad byl, ale obserwowalem go tylko w Mozilli, w NN
    4.7x bylo dobrze. A w Mozilli dawalo sie pracowac odpowiednio
    manipulujac wielkoscia liter (control+/control-), chociaz oczywiscie
    upierdliwe to bylo okropnie.

    > Uwierz mi ale mnostwo ludzi do nich o tym pisalo, sam poslalem kilka
    > listow. A oni to ignorowali, tylko raz slyszalem ze komus

    O, na sugestie zmian to oni sa betonowo odporni, to prawda.

    Do dzis zreszta na stronie startowej widzimy

    "
    Microsoft VBScript runtime error '800a01f4'
    Variable is undefined: 'htmlCopyrightNS'
    /default.asp, line 126
    "

    ale to nie przeszkadza.

    > tym'. To ostatecznie mnie sklonilo do ucieczki do mBanku*. Jezeli u
    > nich miesiacami trwa zmiana '%' na 'px' w kodzie strony, no to ja
    > dziekuje

    Z drugiej strony - to jest bank, tu kazda zmiana musi byc zatwierdzona
    na 20 sposobow, nie moze byc tak, ze pan Kazio poprawia sobie, jak
    chce...

    MJ