  • 1. Data: 2002-07-30 08:02:26
    Temat: Re: Mulibank - założyć konto czy nie?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "mwi" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ahrdft$54e$1@news.onet.pl...
    > potrzebny mi jest większy kredyt w rach. niż mam (2000) a BSK to trzeba
    > zaśw. o dochodach a jak mam DG to już kupa zachodu. Liczę, że z historią
    na
    > średnio 6-7k średnio za 9 m-cy (trochę "pompowana") dadzą mi na starcie z
    > 5000 - czy się nie przeliczę?

    Dla MultiKonta My masz do 7-krotności wpływów. Jeśli nie ma zastrzeżeń do
    historii to bank przyznaje takie limity. Napisz potem ile dostałeś.

    > to brak Maestro ale pani w oddziale (Wrocław) cos wsponiała o jesieni, że
    > może będzie (mam nadzieję, że tez za darmo).

    Nie będzie.

    > minus, że mama dalej do oddziału ale poza założeniem to mam zamiar ich tam
    > więcej nie odwiedzać - czy tak jest w rzeczywistości?

    Tak - nie ma powodów odwiedzać oddział. Ja w oddziale załatwiam sprawy typu
    kredyt w linii (przyznanie, zmiany) - a więc bardzo rzadko.

    > nie do końca kumam o co chodzi z tymi planami finansowymi - czy ktoś może
    mi
    > to zwięźle wyłożyć?

    Są to kredyty hipoteczne powiązane z depozytami -> www.planyfinansowe.com.pl

    K. Kowalski