  • Data: 2008-07-24 17:07:41
    Temat: Re: Multi, Euro, itp. - gdzie KO
    Od: Ra <w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:

    > Patrzac jeszcze inaczej - kilkadizesiat zl wolne od podatku comiesiac,
    > za pol godziny klikania to chyba niezla stawka?

    no ok wiadomo że piechotą nie chodzi tylko
    - gdzie mogę bezproblemowo założyć te 130 kont na sensowny % oczywiście
    ? pomijam fakt że nie chce mi się zakładać kolejnego konta, po redukcji
    mam już w 4 bankach
    - co miesiąc zmnienia się % więc trzeba pilnować że nie przekroczyć
    progu albo założyć od razu z 200 kont