eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti i "frontem" do klientaRe: Multi i "frontem" do klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.internetia.pl!skynet
    .be!skynet.be!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de
    !newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi i "frontem" do klienta
    Date: Wed, 5 Mar 2003 01:58:42 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 44
    Message-ID: <b43i8h$cpk$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b42s3n$on6$1@nemesis.news.tpi.pl> <b43b5n$hto$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>
    NNTP-Posting-Host: pu180.warszawa.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1046826066 13108 213.76.201.180 (5 Mar 2003 01:01:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Mar 2003 01:01:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:228466
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b43b5n$hto$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > Stalem tak dokladnie 7 minut i wyszedlem. Nikt nie podszedl, nawet nie
    > > przeprosil, ze jest zajety i zaraz podejdzie.

    Moge Cie zapewnic, ze ignorowanie klientow, na pewno nie jest statutowym
    dzialaniem pracownikow a oni sami nie piluja w tym czasie paznokci. Wydaje
    mi sie, ze wchodzac do oddzialu nalezy delikatnie az zauwazalnie zrowcic na
    siebie uwage, ale nie od razu zakladac: "jak do mnie nie podejda, to tupne
    noga i pa"
    Multi i tak przedziera szlaki, na ktore nie wszedl dotac ani jeden polski,
    detaliczny bank. Sadze, ze na prawde warto czasami cierpliwie zaczekac, by
    potem w koncu raz na zawsze, juz po zalozeniu rachunku, uwolnic sie od
    chodzenia do bankowych okienek.

    > Niestety miałem niedawno podobne doświadczenie - pracownik
    > bezczelnie załatwiał przez telefon swoje prywatne sprawy i nawet
    > się nie speszył klientem oczekującym kilka minut.

    Tak....?, anegdota rodem z "Misia". Skad ta pewnosc, ze zalatwial prywatne
    sprawy?
    Dyktowal przepis na sernik? :-)

    > Tak się wkurzyłem, że chciałem napisać na niego jakieś
    > zażalenie a jego samego zdrowo opieprzyć, ale w końcu podeszła
    > panienka i nieco mnie udobruchała więc machnąłem na to ręką.

    I tu jako klient popelniasz pierwszy blad. Nie pisz o spadku jakosci i
    twoich wewnetrznych rozterkach.
    Skoro zauwazyles cos niepokojacego to od razu pisz reklamacje albo idz do
    kierownika, ktory akurat w multi siedzi za sciana.

    > Poziom obsługi jedzie w dół razem ze stopami :-(

    Uslugi, ktorego polskiego banku wpelni cie usatysfakcjonowaly?
    :-)

    Pozdrawiam,
    Konrad Krupinski
    (Nie jestem pracownikiem Multi - gdyby ktos pytal)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1