  • Data: 2002-05-12 11:35:59
    Temat: Re: Multi i przelewy walutowe
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    news:abl9ps$4ra$1@news.onet.pl...

    > ak czyli dziala numer jaki kiedys byl dopoki nie wylaczyli w BVZWBK ze
    mozna
    > z zewnatrz sobie przelac i oni to przewalutija.

    to dziala bez problemu i tak wg multi ma byc. natomiast kompletna bzdura
    jest fakt, ze wewnetrzne przelewy miedzy rachunkami nie chodza, jakkolwiek
    ma to zostac wkrotce poprawione.

    swoja droga zastanawiam sie, co mialbym zrobic, gdybym chcial "odzyskac"
    swoje usd/eur, ktore testowo w tym tygodniu "kupilem" przelewem z mbanku. w
    oddziale powiedziano mi, ze przelewy z rachunku walutowego na zlotowkowy
    dzialaja, ale niestety tak nie jest :-(

    pozdraiwam
    rafal