  • Data: 2009-06-16 20:46:17
    Temat: Re: Multi - kto tam pracuje?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > Zawsze trzeba wierzyc w wyzszosc wiedzy pracownika nad wiedza klienta ;).

    Nie miałem motywacji ani chęci do takich rozmów. Podświadomie pewnie
    chciałem się z nimi rozstać (to już moje drugie podejście do rozstania,
    poprzednio przekupili mnie KK na kilkanaście tyś PLN i darmowym limitem
    odnawialnym).

    > To czemu pisze, ze konto nie ma sensu bez platnek karty debetowej?
    > Pokazuje, ze KK AQ mozna uzywac jak debetowej, a nawet jeszcze lepiej,
    > bo daje mozliwosc bezprowizyjnej wyplaty w dowolnym bankomacie.

    Ale ja nie chcę mieć KK Multi, ponieważ poza podglądem online karty te
    są MOIM zdaniem strasznie słabe.

    Aktualnie mogę konto w Multi używać wyłącznie do przelewów, nawet nie
    mogę bezpłatnie wpłacić na nie pieniędzy, chyba że przelewem z innego
    banku. Do placówki nie mam po co chodzić i pewnie nie będę miał, bo i w
    jakim celu ? Po co więc takie konto ? Jest ono w tej chwili dla mnie
    bezużyteczne. Już lepszy jest bezplacówkowy mBank, bo tam debetówka jest
    darmowa, a i z wpłatomatów Multi mogę korzystać.

    > Dawno tego nie robilem, ale nie powinno byc najmniejszego problemu.

    Jutro przetestuje.

    --
    Mithos