eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] leży?Re: [Multi] leży?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.promontel.n
    et.pl!not-for-mail
    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multi] leży?
    Date: Thu, 29 Jul 2010 13:15:30 +0200
    Organization: snafu
    Lines: 35
    Message-ID: <1dnfh2yijl5v2$.2o0jth0si35z$.dlg@40tude.net>
    References: <8...@a...kjonca>
    NNTP-Posting-Host: e105-c.adm.ae.wroc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1280402132 2777 156.17.96.247 (29 Jul 2010 11:15:32
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@p...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Jul 2010 11:15:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    X-fnord: obey.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:532861
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 08:26:17 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Tylko u mnie tak?

    Coś im wybuchło:

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,81900
    83,Awaria_w_MultiBanku__Niemozliwe_byly_zadne_transa
    kcje.html

    Awaria w MultiBanku. Niemożliwe były żadne transakcje

    Dziś rano nie działały karty płatnicze i konta internetowe MultiBanku. Od
    godz. 7 do ok.9 rano nie można było przeprowadzać żadnych transakcji . Bank
    wyjaśniał, że jest to "błąd systemu informatycznego". Koło godz.9 awaria
    została usunięta.

    Nienajlepszy początek dnia mieli dziś klienci MultiBanku. Z powodu awarii
    nie można było dokonywać transakcji kartami płatniczymi ani wypłacać
    pieniędzy z bankomatów. Niemożliwe było także korzystanie z kont
    internetowych.

    - Dobrze że mam konto jeszcze w innym banku, bo zostałbym zupełnie bez
    pieniędzy - pisał na Alert24 jeden z naszych czytelników.

    Około godz. 9 Mateusz Żelechowski, rzecznik banku poinformował radio TOK
    FM, że awaria została naprawiona, a wszystkie operacje powinny przebiegać
    już bezproblemowo.

    - Problem dotyczył naszego wewnętrznego systemu informatycznego - tłumaczył
    rzecznik.

    Źródło: Alert24.pl

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1