eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti łże i fałszuje › Re: Multi łże i fałszuje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi łże i fałszuje
    Date: Sat, 6 Jun 2009 18:48:23 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <h0edln$6e9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <p...@r...org> <h0e3vs$m2r$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1244314103 6601 172.20.26.234 (6 Jun 2009 18:48:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Jun 2009 18:48:23 +0000 (UTC)
    X-User: maniek_ok
    X-Forwarded-For: 85.221.150.215
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:489506
    [ ukryj nagłówki ]

    filip lach <f...@g...pl> napisał(a):
    > Przede wszystkim, to ten "nowy" komunikat precyzuje warunki zwrotu opłat
    > za rachunki:
    > "*opłata zwracana jest automatycznie w terminie do 5 dni roboczych od
    > jej pobrania, jeśli średnie miesięczne wpływy na rachunek (z wyłączeniem
    > przelewów z rachunków oszczędnościowych, MultiMaxa, zapadających lokat,
    > wypłat kredytów )"
    > tego wcześniej też nie było.

    Ja właśnie wczoraj dzwoniłem w tej sprawie na multilinie - i pani też mi
    słodkim głosem powiedziała że w regulaminie jest 5 dni na zwrot opłaty.

    OCZYWIŚCIE słowo "do 5 dni roboczych" oznacza dokładnie 5 dni roboczych. BRE
    naprawde zaczyna się robić żałosne, ale pewnie klienci im na to pozwalają...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1