  • Data: 2007-03-21 06:46:36
    Temat: Re: Multi nie zamknie mojego konta
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Sławomir Szyszło wrote:

    > W tym widzę, ale ja nie generuję problemów takich jak twórca wątku. :)
    > Dlatego też należy złożyć dyspozycję również w banku, to i oni zamkną tą usługę
    > i wszyscy będą zadowoleni.

    No i o to właśnie chodzi autorowi. Dyspozycję trzeba złożyć osobiście w
    banku a On jest aktualnie w województwie londyńskim or somethings i
    raczej mu nie po drodze. Tutaj multi nieźle się popisało. Moim zdaniem
    spokojnie można było udostępnić taką możliwość przez kod sms albo
    partylinie. Dobrze, że nie trzeba jeszcze przynieść zaświadczenia od
    rodziców ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski