  • Data: 2003-05-15 11:37:28
    Temat: Re: Multi - niewinny żarcik
    Od: "Danio" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Matovy" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b9vtd3$rfi$1@news.onet.pl...

    > otóż Multi czyta grupę ...

    I bardzo dobrze. Zawsze uwazalem, ze usenet jest najlepszym miejscem na
    dotarcie do prawdziwych opinii konsumentow i kazda powaznie traktujaca sie
    firma powinna tu zagladac.

    > Otrzymałem kolejne przeprosiny i informację, że w ramach rekompensaty
    > sytuacja wraca do stanu, który miał miejsce po pierwszym telefonie - czyli
    > otrzymuję jednak nagrodę.

    Uff. Wiec jednak sa firmy, ktore pilnuja zeby nie stracic twarzy :-)
    Ale zeby nie bylo tak pieknie, to:
    1. Nie w ramach rekompensaty, tylko NORMALNEGO zalatwienia sprawy. W ramach
    rekompensaty to mogliby Ci dorzucic drugi portfelik dla Twojej dziewczyny,
    zeby nie tracila wiary w Multi i jednak sie tam przeniosla ;-)
    2. Mam nadzieje ze to samo (czyli powrot do sytuacji sprzed drugiego
    telefonu) dotyczy WSZYSTKICH do ktorych ten drugi telefon wykonali.
    3. Ktos kto im wycial taki numer moze niech nie traci pracy (to
    najlatwiejsze rozwiazanie ale nie najlepsze) ale odbedzie dluga wychowawcza
    rozmowe z szefem pt. "Jak dbac o dobre imie firmy?" ( to juz do Multi, jak
    czytaja to pewnie pomysla o tym ;-) ).

    > To żebyście wiedzieli jak się sprawa zakończyła. (jeżeli za 15 minut ktoś
    > zadzwoni i powie, że nastąpiła jednak pomyłka ... znowu będziecie musieli
    > tym poczytać ;-).

    Chyba sie tym razem nie odwaza, to by byla totalna skucha.

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl