    From: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi - spłata KK - negatywnie
    Date: Tue, 29 Apr 2003 00:04:10 +0200

    Dnia Mon, 28 Apr 2003 23:26:52 +0200, Tomasz Waszczynski
    <w...@w...org> napisał:

    > Witam,
    > właśnie mnie rozstrzelali.

    Powinni Cie rozstrzelac za brak umiejetnosci czytania ze zrozumieniem...

    > Jak poinformowała mnie Multilinka (potwierdzając moje obawy) okazuje się,
    > że
    > z Multikont nie można dokonywać spłat karty kredytowej przelewem!
    > Istnieją
    > dwie możliwości: albo automagiczna spłata z góry określonego procentu
    > zadłużenia, albo spłata dowolnej kwoty, ale w dniu dokonywania spłaty.

    Dokladnie odwrotnie, ale to szczegol

    > Ale brak możliwości zaplanowania sobie spłaty na ostatni dzień x dni
    > wcześniej, jest imo niedopuszczalne i przekracza granice.

    To znaczy na ostatni dzien czy na jakikolwiek inny? Bo juz chyba sam sie
    zpalatales

    > Po co w takim razie trzymać kasę w Multi, skoro żeby ją przelać, to
    > trzeba
    > przelew wysłać z innego banku???

    ???????

    > Na dodatek jeszcze parę dni wcześniej dowiedziałem się od Multilinki, że
    > automatyczna spłata jest dokonywana ostatniego dnia terminu. Uzbrojony w
    > taką wiedzę kliknąłem gdzie trzeba i okazało się, że bzdur mi
    > naopowiadano,
    > bo taka spłata dokonywana jest natychmiast. :-/ I nie chodzi mi tak

    Splata AUTOMATYCZNA??? Dokonywana jest w dzien po uplynieciu terminu
    podanego na wyciagu. To, w co kliknales to wlasnie byla splata reczna
    wykonywana w dowolnym dniu - wedlug Twojego uznania

    > naprawdę
    > o odsetki za 17 dni (wpadłem przez to w debet), ale o sam fakt.
    > Reklamacja w
    > toku, ale jakoś nie mam nadziei...

    Czytac, czytac i jeszcze raz czytac :-)

    KK Multi zdecydownaie nie jest najbardziej "user friendly" jaka widzialem,
    ale akurat w tym miejscu dziala calkiem znosnie

    M.