    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi - spłata KK - negatywnie
    Date: Tue, 29 Apr 2003 08:40:15 +0200

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oproc0w8ur139mw6@news.tpi.pl...

    > Splata AUTOMATYCZNA??? Dokonywana jest w dzien po uplynieciu terminu
    > podanego na wyciagu. To, w co kliknales to wlasnie byla splata reczna
    > wykonywana w dowolnym dniu - wedlug Twojego uznania

    Mylisz się - nie w dowolnym, a wyłącznie w dniu, w którym klikasz. A
    Multilinka mówiła co innego i tym wprowadziła mnie w błąd.
    Jakby było w dowolnym, to bym się przecież nie czepiał, bo by było tak jak
    należy.

    > Czytac, czytac i jeszcze raz czytac :-)
    >
    > KK Multi zdecydownaie nie jest najbardziej "user friendly" jaka widzialem,
    > ale akurat w tym miejscu dziala calkiem znosnie

    Jakbym nie zadzwonił, to bym się nie odzywał. Ale nie po to jest infolinia,
    nie po to się tam dzwoni, żeby dowiadywać się rzeczy nieprawdziwych. Nie
    miałem akurat czasu, żeby wertować strony w poszukiwaniu odpowiedzi na moje
    pytanie. Wolałem zadzwonić - i jak widać był to błąd :-/