eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] sposob traktowania klientowRe: [Multi] sposob traktowania klientow
  • Data: 2008-01-05 13:13:29
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mithos pisze:
    > Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    (...)
    >> No właśnie to mnie bardzo ciekawi jak zachowa się Multi?
    >
    > Mnie chyba ciekawi to jeszcze bardziej :) Zdecydowanie nie mam ochoty
    > zmieniac swojego glownego banku na znowu jakis wynalazek... W razie
    > czego pojde do arbitra, a pozniej bede sie rozbijal po sadach. Ot, dla
    > zasady.

    daj znać, przyłącze się. Moja reklamacja (na zwykłą kartę debetową do
    konta firmowego) również nijak.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1