eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] sposob traktowania klientow
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 30

  • 1. Data: 2007-12-29 14:15:42
    Temat: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Mam ci ja Vise Classic w Multibanku od jakichś 5 latek. Ale być może nie
    będę jej już długo miał. Nie dlatego żebym nie chciał. Wazność obecnie
    używanego plastiku kończy się 31 grudnia. Nowego ani widu ani słychu.
    Dzwonię ci ja na Multilinię co z moją kartą. Odpowiedź Multilinii: nie
    wiemy, ale dużo ludzi dzwoni, zapewne były jakieś problemy z produkcją. Co
    zatem mogę zrobić, pytam. Nic - odpowiada szczerze Multilinia. Czy da się na
    obecnym plastiku zachować przynajmniej funkcjonalność identyfikacji we
    wpłatomacie po 31 grudnia? - nie da się odpowiada Multilinia. A kiedy mogę
    się w takim razie spodziewać wznowionej karty, pytam - nie wiemy odrzeka mi
    na to Multilinia, proszę zadzwonić w tej sprawie za kilka dni (za kilka dni
    ku*wa to ja już będę miał wysoce utrudniony dostęp do mojego podstawowego
    rachunku rozliczeniowego).

    Zatem od 1 stycznia najprawdopodobniej nie będę mógł wpłacić środków we
    wpłatomacie, nie będę mógł wypłacić środków z bankomatu. Wpłacić od biedy
    mogę w kasie, ale po pierwsze jest to operacja prowizyjna (a jeśli prowizja
    jest procentowa a nie kwotowa to już w ogóle tragedia), więc trzeba będzie
    składać odrębne reklamacje dla każdej pobranej prowizji, a po drugie ja
    często wpłacam w godzinach kiedy kasy są nieczynne. Wypłacać tez od biedy
    mogę w kasie, na tyle wysokie sumy, aby nie było prowizji. Czyli na przykład
    wyplacam 20k i za chwilę wpłacam 19k (od której to wpłaty jest już prowizja
    do zareklamowania). Ale nie w każdym miejscu, w którym bywam jest kasa
    Multibanku, no i znowu ograniczenia do godzin, w których jest czynna kasa.

    Wiadomo - wypadki się zdarzają, ale tutaj "od zawsze" było wiadomo, że ten
    wznowiony plastik trzeba będzie wyprodukować, a "problemy z produkcją"
    raczej nie trwają tygodniami lub miesiącami. Żeby jeszcze ta karta była
    jakiejś naprawdę wysokiej jakosci ale to zwykły plastik, jak dziesiatki
    innych. Lekka żenada. O czyms takim jak chwilowe podpięcie pod rachunek
    jakiejś płaskiej karty, która można "wyprodukować" w zasadzie od ręki, to
    nawet nie myślę, bo skoro "nie mają tego w procedurach" to zapewne jak to w
    BRE "niedasię".

    W praktyce zrobię tak, że jakąś tam sumę przeleję 31 grudnia na rachunek
    eKonto w mBanku, do którego karta mi na szczęście w grudniu nie wygasa. Ale
    to oznacza, że dla tej kwoty nie będzie działał mechanizm bilansujący w
    Multi. Powiedzmy, że przeleję 20k (choć dla pełnego komfortu trzeba by
    przelać więcej). Przez 1 miesiąc (zakladam, że większego opóźnienia w
    dostawie karty nie będzie) 9,7% od 20k to około 160 zł. Na eKoncie chyba
    jest jakieś 0,5% obecnie, ale to wyjda jakieś grosze, a od tych groszy
    jeszcze belkowe. Można by się oczywiście zabawiać w jakieś transfery na
    eMax'y+, ale nie wiem czy mi się będzie chciało. Tak czy inaczej będę na tym
    "do tyłu" około "półtorej stówki", całkowicie bez mojej winy. Naprawdę
    troszkę wkurzające. :]

    Naturalnie taka "niedogodność" jak limity dobowe na kartach, to już w ogóle
    drobiazg nie wart wspomnienia. Dla karty Multi dobowy limit to 15k. Jak się
    poszło do bankomatu koło północy, to "za jednym zamachem" można było zrobić
    wypłatę 30k. A w mBanku trzeba będzie dziubdziać po 5k na dobę, albo iść do
    terminalu do banku. Przewygodnie.

    marekz



  • 2. Data: 2007-12-29 21:56:56
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl>

    MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał(a):

    > Mam ci ja Vise Classic w Multibanku od jakichś 5 latek. Ale być może nie
    > będę jej już długo miał. Nie dlatego żebym nie chciał. Wazność obecnie
    > używanego plastiku kończy się 31 grudnia.
    Nie usprawiedliwiając Multibanku, chciałem zasugerować, że może chodzi o
    usługi Poczty Polskiej. Do mnie wczoraj doszły 4 listy (w tym 3 z różnych
    banków) nadawane między 11 a 13 ... listopada...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 3. Data: 2007-12-30 18:03:57
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MarekZ"
    > (...) Powiedzmy, że przeleję 20k (choć dla pełnego komfortu trzeba
    > by przelać więcej). Przez 1 miesiąc (zakladam, że większego
    > opóźnienia w dostawie karty nie będzie) 9,7% od 20k to około 160 zł.
    > Na eKoncie chyba jest jakieś 0,5% obecnie, ale to wyjda jakieś
    > grosze, a od tych groszy jeszcze belkowe.

    az sprawdzilem i tych 9,7% jakoś nie widzę - gdzi tyle dają?
    to Fąfel się myli i Getin nie jest już najlepszy? :-)
    *** blad ***


  • 4. Data: 2007-12-30 18:07:12
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2007 19:03:57 +0100,
    osoba podpisana: blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
    napisała:
    > Użytkownik "MarekZ"
    >> (...) Powiedzmy, że przeleję 20k (choć dla pełnego komfortu trzeba
    >> by przelać więcej). Przez 1 miesiąc (zakladam, że większego
    >> opóźnienia w dostawie karty nie będzie) 9,7% od 20k to około 160 zł.
    >> Na eKoncie chyba jest jakieś 0,5% obecnie, ale to wyjda jakieś
    >> grosze, a od tych groszy jeszcze belkowe.
    >
    > az sprawdzilem i tych 9,7% jakoś nie widzę - gdzi tyle dają?
    > to Fąfel się myli i Getin nie jest już najlepszy? :-)

    Chodzi zapewne o to, że ma (wykorzystywaną) 'linię debetową' (WWJ) z
    takim oprocentowaniem. Jak z multi przeleje jakąś kwotę to będzie musiał
    odpowiednio wyższe odsetki zapłacić.
    KJ

    > *** blad ***

    >


    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    The world is coming to an end. Please log off.


  • 5. Data: 2007-12-30 18:23:58
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnfnfnig.hc2.kjonca@alfa.kjonca...

    > Chodzi zapewne o to, że ma (wykorzystywaną) 'linię debetową' (WWJ) z
    > takim oprocentowaniem. Jak z multi przeleje jakąś kwotę to będzie musiał
    > odpowiednio wyższe odsetki zapłacić.
    > KJ

    Dokładnie tak. Mój WWJ to "górny koniec pasma", czyli obecnie 9,7%.

    marekz



  • 6. Data: 2007-12-30 18:33:53
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    >> az sprawdzilem i tych 9,7% jakoś nie widzę - gdzi tyle dają?
    >> to Fąfel się myli i Getin nie jest już najlepszy? :-)
    >
    > Chodzi zapewne o to, że ma (wykorzystywaną) 'linię debetową' (WWJ) z
    > takim oprocentowaniem. Jak z multi przeleje jakąś kwotę to będzie
    > musiał
    > odpowiednio wyższe odsetki zapłacić.

    ale ciemnota ze mnie, ze nie wymyslilem tego :(
    a nie mozna przez ten czas korzystac z KK - wtedy przelewanie zbedne
    *** blad ***


  • 7. Data: 2007-12-30 18:47:58
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    news:fl8ock$n8p$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > a nie mozna przez ten czas korzystac z KK - wtedy przelewanie zbedne

    blad, chodzi mi o dostęp do gotówki oraz o łatwośc pozbycia się gotówki
    przez jej wplacenie, bez ponoszenia związanych z tym kosztów. Nie twierdzę,
    że brak tej karty to jakaś wielka tragedia, ale to jednak poważne
    ograniczenie wygody.

    W poniedziałek dzwonię na Multilinię i pytam czy bank ma mi coś w tej
    sytuacji do zaproponowania. Co odpowie Multilinia? - Albo "nie ma" albo
    "proszę zadzwonić za kilka dni". Ktoś obstawia jakieś inne odpowiedzi? :-)))

    marekz



  • 8. Data: 2007-12-30 21:04:33
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 30.12.2007 MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał/a:
    >> a nie mozna przez ten czas korzystac z KK - wtedy przelewanie zbedne
    >
    > blad, chodzi mi o dostęp do gotówki oraz o łatwośc pozbycia się gotówki
    > przez jej wplacenie, bez ponoszenia związanych z tym kosztów. Nie twierdzę,
    > że brak tej karty to jakaś wielka tragedia, ale to jednak poważne
    > ograniczenie wygody.
    >
    > W poniedziałek dzwonię na Multilinię i pytam czy bank ma mi coś w tej
    > sytuacji do zaproponowania. Co odpowie Multilinia? - Albo "nie ma" albo
    > "proszę zadzwonić za kilka dni". Ktoś obstawia jakieś inne odpowiedzi? :-)))

    Przyjmą reklamację, którą zgubią. Przynajmniej u mnie tak zawsze jest. :)
    Potem przyjmą reklamację ponownie, odmawiając przyjęcia reklamacji na
    zgubienie reklamacji (regulamin nie pozwala :)
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/
    Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/


  • 9. Data: 2007-12-31 13:03:33
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnfng24h.vel.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    >> W poniedziałek dzwonię na Multilinię i pytam czy bank ma mi coś w tej
    >> sytuacji do zaproponowania. Co odpowie Multilinia? - Albo "nie ma" albo
    >> "proszę zadzwonić za kilka dni". Ktoś obstawia jakieś inne odpowiedzi?
    >> :-)))
    >
    > Przyjmą reklamację, którą zgubią. Przynajmniej u mnie tak zawsze jest. :)
    > Potem przyjmą reklamację ponownie, odmawiając przyjęcia reklamacji na
    > zgubienie reklamacji (regulamin nie pozwala :)

    Bank nic nie ma do zaproponowania. Kiedy dotrze karta - nie wiadomo, na
    razie "nie zaczela jeszcze byc produkowana", ale NA PEWNO DOTRZE PO NOWYM
    ROKU - ku*wa najbardziej odkrywczy tekst rozmowy. Co robic do tego czasu -
    wyplacac w placowce do 20k bez awizowania, powyzej 20k z awizowaniem. Jak
    wplacac - w placowce albo przelewem. Czy bank przewiduje jakas rekompensate
    z tytulu niewygod - nie przewiduje. Czy jest mozliwosc awaryjnego wydania
    kredytowej od reki - nie ma mozliwosci. Czy jest mozliwosc rozmawiania z
    pana przelozonym - dzis juz nie pracuje, prosze zadzwonic we srode.

    Generalnie zero jakiejs dobrej woli czy poczucia przyzwoitosci ze strony
    banku. Reklamacji na razie zadnej nie skladalem, bo nie wiem za bardzo na
    co. Tak mysle czy by z tego czegos wiekszego nie skrecic. :-)

    pozdrawiam Multibank bardzo serdecznie
    obyscie zbankrutowali ;-)
    a rozliczymy sie w uznaniach na karte jak ona juz przyjdzie ;-)

    marekz



  • 10. Data: 2007-12-31 17:51:03
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fllo27$nt3$1@news.onet.pl...

    > Jest jeszcze jedna roznica. Karta mBanku po 1 miesiacu wyglada jak szmata.
    > A karty Multi sa teraz nowej i lepszej jakosci.

    Tak. Są te karty po prostu piękne. Jak jednorożce.

    marekz


strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1