  • Data: 2004-04-23 16:39:01
    Temat: Re: MultiBałagan (?) czy o mnie chodziło z tym s
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    KK <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> wrote:
    > "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote in
    > message news:4085842b@news.home.net.pl...
    >
    > A to fakt. Kiedy handlobank wprowadził dostęp przez net - to było o
    > czym dyskutować. Jedyną rozsądną w miarę alternatywą był dostęp do
    > Telepekao24 (i wcześniej w PBG chyba). Tamte dyskusje były chyba
    > bardziej akademickie, bardziej zażarte, bo było tego mniej (niezły
    > paradoks w suumie).

    IMHO, tylko teoretycznie :) Jeśli na rynku ofert jest dużo i są one podobne,
    to coraz większe znaczenie mają sprawy drugorzędne. Takie duperele.
    I o duperelach wciąż się tu rozmawia :)

    > Teraz są dyskusje takie czy mBank to syf czy nie
    > :)))

    Nie miałem tam nigdy konta, ale wystarczyło poczytać grupę żeby tego nie
    żałować ;) To jest rola doradcza dla mnie.

    > A może to ja się starzeję ;) i spojrzenie się zmienia? Kto
    > wie... :)

    To na pewno (bez uraz), widzę to też po sobie :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!