  • Data: 2008-10-04 08:35:38
    Temat: Re: MultiBank 8,08%
    Od: "sensei" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A propos tej lokaty 8,08 jedna wazna uwaga dla wszystkich - zakladajcie ja
    pozno po poludniu najlepiej po 15 - system Mutli zostal tak zaprojektowany
    ze o godzinie zalozenia lokaty sprawdza czy sa srodki na multikoncie i jak
    ich nie ma to w tym dniu lokaty juz nie zaklada. W efekcie jesli przelewa
    sie pieniadze na ta lokate z innego banku a pieniadze dojda po godzinie
    zalozenia lokaty to spedzaja jedna noc na nieoprocentowanym multikoncie ja w
    ten sposob stracilem jeden dzien odstekowy co przy duzych kwotach lokat moze
    byc dosc znacza strata.