eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - bezpłatne rachunki walutowe dla osób fizycznychRe: MultiBank - bezpłatne rachunki walutowe dla osób fizycznych
  • Data: 2003-08-20 09:40:48
    Temat: Re: MultiBank - bezpłatne rachunki walutowe dla osób fizycznych
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cougar napisał:

    > Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów począwszy od 19.08.2003
    > MultiBank nie będzie pobierać opłat za prowadzenie rachunków walutowych
    > dla osób fizycznych w EUR i USD.

    Dziś pojawiła się na www nowa Tabela Opłat i Prowizji, zawierająca tę
    pozytywną zmianę :-)
    http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf

    BTW., nie chcę marudzić, ale wydaje mi się że strona MultiBanku jest mniej
    przejrzysta niż mBanku... Żeby sprawdzić opłaty związane z rachunkiem
    walutowym trzeba pobierać całą TOiP w pdfie, tak jakby zapomniano na
    stronie "opłaty" o tym, że bank prowadzi rachunki walutowe (chyba że nie
    umiem tego znaleźć). A może to tylko moje subiektywne odczucia, nie wiem, po
    mBanku mi się chyba lepiej "żegluje" :-)