  • 1. Data: 2003-08-18 14:23:33
    Temat: MultiBank - bezpłatne rachunki walutowe dla osób fizycznych
    Od: "cougar" <i...@W...pl>

    Witam,
    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów począwszy od 19.08.2003 MultiBank nie
    będzie pobierać opłat za prowadzenie rachunków walutowych dla osób fizycznych w
    EUR i USD.

    Pzdr.
    cougar

  • 2. Data: 2003-08-18 14:36:03
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

> [...]
    nie
    > będzie pobierać opłat za prowadzenie rachunków walutowych dla osób fizycznych

    A skad te info ? Na infolii mnie poinformowali, ze nic sie nie zmienilo i dalej
    1zl haraczu. Moze jeszcze nie doinformowani po dluzszym weekendzie?

  • 3. Data: 2003-08-18 15:31:09
    Od: "cougar" <i...@W...pl>

    > A skad te info ? Na infolii mnie poinformowali, ze nic sie nie zmienilo i
    dalej
    > 1zl haraczu. Moze jeszcze nie doinformowani po dluzszym weekendzie?

    Zmiana wchodzi od jutra, więc na dziś opłata jeszcze jest :) Infolinia podaje
    opłaty z aktualnie obowiązujacej TOiP, co jest najzupełniej prawidłowe. Jutro
    będzie nowa TOiP to i informacja infolinii ulegnie zmianie :)

    cougar

  • 4. Data: 2003-08-19 09:54:03
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Zmiana wchodzi od jutra, więc na dziś opłata jeszcze jest :) Infolinia podaje
    > opłaty z aktualnie obowiązujacej TOiP, co jest najzupełniej prawidłowe. Jutro
    > będzie nowa TOiP to i informacja infolinii ulegnie zmianie :)

    Ale skad to info?
    Chetnie bym sobie ten rachunek zalozyl ale na stronie Multi jak do tej
    pory nie ma zadnych informacji na ten temat.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-08-19 10:32:02
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Wilczek <w...@a...net.pl> napisał(a):

    > Ale skad to info?
    > Chetnie bym sobie ten rachunek zalozyl ale na stronie Multi jak do tej
    > pory nie ma zadnych informacji na ten temat.
    Jeśli się potwierdzi to będzie to dość atrakcyjna oferta.Sam czekam na
    potwierdzenie.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 6. Data: 2003-08-19 13:25:57
    Od: "cougar" <i...@W...pl>

    > Ale skad to info?
    > Chetnie bym sobie ten rachunek zalozyl ale na stronie Multi jak do tej
    > pory nie ma zadnych informacji na ten temat.

    ...bo tym, którzy zaglądają na pbb należy się czasem jakieś info z
    wyprzedzeniem :) A na stronach faktycznie jest jeszcze poprzednia wersja TOiP,
    która mam nadzieję będzie wkrótce uaktualniona.

    pzdr.
    cougar

  • 7. Data: 2003-08-20 09:40:48
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    cougar napisał:

    > Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów począwszy od 19.08.2003
    > MultiBank nie będzie pobierać opłat za prowadzenie rachunków walutowych
    > dla osób fizycznych w EUR i USD.

    Dziś pojawiła się na www nowa Tabela Opłat i Prowizji, zawierająca tę
    pozytywną zmianę :-)
    http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf

    BTW., nie chcę marudzić, ale wydaje mi się że strona MultiBanku jest mniej
    przejrzysta niż mBanku... Żeby sprawdzić opłaty związane z rachunkiem
    walutowym trzeba pobierać całą TOiP w pdfie, tak jakby zapomniano na
    stronie "opłaty" o tym, że bank prowadzi rachunki walutowe (chyba że nie
    umiem tego znaleźć). A może to tylko moje subiektywne odczucia, nie wiem, po
    mBanku mi się chyba lepiej "żegluje" :-)