  • Data: 2003-11-05 22:50:17
    Temat: Re: MultiBank - porażka?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <o...@W...onet.pl> wrote:
    > Jak to sobie wyobrażasz, skoro już nie jestem ich klientem, od czasu
    > opisanej sytuacji z godziny 1855 minęło ponad trzy
    miesiące a

    Przy zamykaniu rachunku walnac. Nie zdali testu prawdy i im to uswiadomic -
    tobie to juz nie pomoze, ale nastepnu moze tak.

    > sytuacja opisywana w godzinach losowo wybranych w dniach losowo
    > wybranych pomiędzy godziną 1630 a 1700 miała i ma miejsce tak często,
    > że wielu klientów (zwłaszcza Ci co zostali) uważa to za rzecz
    > naturalną?

    No jesli jest naturalna, to jak chcesz to zmienic? ;) Widac, ze system
    dziala do dupy warto wiec im zwrocic uwage dla dobra tych, co zostali.

    > Jeśli mi powiesz jak to zrobić, kto wie...

    Teraz to pewnie po ptokach, ale dane twoje maja, wiec mozesz im wyslac
    oficjalne pisemko i zobaczyc czy i co napisza.
    Sam jestem ciekaw.