  • Data: 2006-08-18 16:57:55
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    salvado napisał(a):

    > tylko wyjaśnienia, dlaczego nie zostałem poinformowany (dowolnym
    > kanałem), że "moja" karta nie jest już przy mnie. Przyznam, że trochę
    > się zdiwiłem, gdy zgłaszając utratę karty dowiedziałem się, że od kilku
    > dni jest ona zastrzeżona.

    Jeżeli bank odpowiada za transakcje dokonane "twoją" kartą bez Twojej
    wiedzy, także przed zgłoszeniem - to dopuszczając do sytuacji, w której
    bank może ponieść konsekwencje finansowe braku należytej stranności z
    Twojej strony - ma prawo być oschły.

    To tak, jakbyś nie zgłosił kradzieży, a miał pretensje, że policja
    znalazła Twoją rzecz, a Ciebie nie szukają - a Ty się martwisz :-))

    Czy potrafisz powołać się na konkretny zapis regulaminu i/lub normy
    ogólniejszej np. z kc, która została naruszona przez bank?

    Pzdr: Witek