eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - schodzi na psyRe: MultiBank - schodzi na psy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Misiu <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank - schodzi na psy
    Date: Mon, 10 May 2010 17:51:21 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 35
    Message-ID: <hs9a1i$4qa$1@news2.ipartners.pl>
    References: <hs8ogo$2t76$1@news2.ipartners.pl>
    <2...@r...googlegroups.com>
    <hs900n$3132$1@news2.ipartners.pl> <4be81e6d$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: piekna-gts.2a.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1273506674 4938 217.153.90.242 (10 May 2010 15:51:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 May 2010 15:51:14 GMT
    In-Reply-To: <4be81e6d$1@news.home.net.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100510-0, 2010-05-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:526887
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-05-10 16:56, Ranger pisze:
    > Misiu pisze:
    >> Jeśli pytasz o zdanie, że ostatnio dobrą ofertę ma ING, to miałem na
    >> mysli powiedzmy ostatnie tygodnie.
    >
    > Obawiam się, że Cię zmartwię, ale skoro ING udało się dopiero teraz
    > wprowadzić coś co inni mają od dawna to jasno pokazuje ich operatywność
    > i reakcję na potrzeby rynku.

    Kontakty z ING też mam od wielu lat, więc zgrubsza wiem co mnie tam
    czeka. Z mojego punktu widzenia najgorsze nie są "marmury" i kolejki w
    oddziałach, tylko mniejsza liczba spraw, które można załatwić przez
    i-net czy telefon. Ale powiedzmy sobie szczerze, jak raz w miesiącu
    człowiek będzie musiał pofatygować się do banku i odstać kilkanascie
    minut to tragedii nie będzie.

    Najwazniejsze dla mnie jest powazne traktowanie człowieka. Chodzi o to,
    by pracownik nie wprowadzał cię w błąd tylko po to by zarobić na tobie,
    a reklamacje były rozpatrywane w sensownym czasie.

    Oczywiście, w każdym banku może się trafić czarna owca. Zawsze też może
    się zdarzyć, że twoja reklamacja zniknie przypadkowo w jakiejś
    szufladzie. Ale to co się dzieje w Multibanku na przestrzeni ostatnich 2
    - 3 lat woła o pomstę do nieba. Nie będę opisywać wszystkich problemów,
    szkoda na to czasu. W ING, z którym jak pisałem też łączą mnie
    długotrwałe i niekiedy też bolesne związki, aż takiego mułu i jednak
    wodorostów nie zauważyłem.

    Nie wiem, co się stało przez ostatnie lata, ale to pewnie efekt braku
    reakcji na nieprawidłowości, być może ograniczenia możliwości awansu i
    niezbyt wygórowanych płac (duża rotacji kadr w placówkach jest
    ewidentna). Szkoda tylko, że ruszy ich dopiero jak zobaczą odpływ klientów.

    --
    http://voip.stegny.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1