eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - schodzi na psy › Re: MultiBank - schodzi na psy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!polsl.pl!not-for
    -mail
    From: Sebastian <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank - schodzi na psy
    Date: Tue, 11 May 2010 09:26:56 +0200
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 32
    Message-ID: <hsb0rm$sai$1@polsl.pl>
    References: <hs8ogo$2t76$1@news2.ipartners.pl>
    <2...@r...googlegroups.com>
    <hs900n$3132$1@news2.ipartners.pl> <4be81e6d$1@news.home.net.pl>
    <hs9a1i$4qa$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: kapsel.itam.zabrze.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: polsl.pl 1273562806 29010 212.106.188.93 (11 May 2010 07:26:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 May 2010 07:26:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Lightning/0.9 Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <hs9a1i$4qa$1@news2.ipartners.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:526937
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-05-10 17:51, Misiu pisze:
    [...]
    > Najwazniejsze dla mnie jest powazne traktowanie człowieka. Chodzi o to,
    > by pracownik nie wprowadzał cię w błąd tylko po to by zarobić na tobie,
    > a reklamacje były rozpatrywane w sensownym czasie.
    >
    > Oczywiście, w każdym banku może się trafić czarna owca. Zawsze też może
    > się zdarzyć, że twoja reklamacja zniknie przypadkowo w jakiejś
    > szufladzie. Ale to co się dzieje w Multibanku na przestrzeni ostatnich 2
    > - 3 lat woła o pomstę do nieba. Nie będę opisywać wszystkich problemów,
    > szkoda na to czasu. W ING, z którym jak pisałem też łączą mnie
    > długotrwałe i niekiedy też bolesne związki, aż takiego mułu i jednak
    > wodorostów nie zauważyłem.

    Nie wiem jak teraz ale ING przez lata był na pierwszym miejscu jeśli
    chodzi o liczbę naruszeń interesów klientów i zakwestionowanych zapisów
    w umowach i regulaminach.

    Mam tam konto Direct i musiałem być po założeniu w banku jeszcze 2 razy
    bo najpierw nie aktywowano mi dostępu przez net - Do konta DIRECT ! :)
    Po miesiącu okazało się, że mam włączony płatny pakiet SMS mimo, że
    wtedy dla konta Direct był bepłatny. Przez telefon usłyszałem, że to
    efekt mojego zlecenia w czasie otwierania konta. Na moje pytanie co
    takiego zleciłem skoro w ich TOiP jest informacje że pakiet który
    posiadam jest bezpłatny, poproszono mnie żeby udać się do placówki i to
    wyjaśnił.

    Z konta Direct jestem zadowolony, ale kredytu raczej w ING bym nie brał.

    --
    Pozdrawiam
    Sebastian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1