-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!polsl.pl!not-for
-mail
From: Sebastian <n...@n...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: MultiBank - schodzi na psy
Date: Tue, 11 May 2010 09:26:56 +0200
Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
Lines: 32
Message-ID: <hsb0rm$sai$1@polsl.pl>
References: <hs8ogo$2t76$1@news2.ipartners.pl>
<2...@r...googlegroups.com>
<hs900n$3132$1@news2.ipartners.pl> <4be81e6d$1@news.home.net.pl>
<hs9a1i$4qa$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: kapsel.itam.zabrze.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: polsl.pl 1273562806 29010 212.106.188.93 (11 May 2010 07:26:46 GMT)
X-Complaints-To: n...@p...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 May 2010 07:26:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Lightning/0.9 Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
In-Reply-To: <hs9a1i$4qa$1@news2.ipartners.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:526937
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-05-10 17:51, Misiu pisze:
[...]
> Najwazniejsze dla mnie jest powazne traktowanie człowieka. Chodzi o to,
> by pracownik nie wprowadzał cię w błąd tylko po to by zarobić na tobie,
> a reklamacje były rozpatrywane w sensownym czasie.
>
> Oczywiście, w każdym banku może się trafić czarna owca. Zawsze też może
> się zdarzyć, że twoja reklamacja zniknie przypadkowo w jakiejś
> szufladzie. Ale to co się dzieje w Multibanku na przestrzeni ostatnich 2
> - 3 lat woła o pomstę do nieba. Nie będę opisywać wszystkich problemów,
> szkoda na to czasu. W ING, z którym jak pisałem też łączą mnie
> długotrwałe i niekiedy też bolesne związki, aż takiego mułu i jednak
> wodorostów nie zauważyłem.
Nie wiem jak teraz ale ING przez lata był na pierwszym miejscu jeśli
chodzi o liczbę naruszeń interesów klientów i zakwestionowanych zapisów
w umowach i regulaminach.
Mam tam konto Direct i musiałem być po założeniu w banku jeszcze 2 razy
bo najpierw nie aktywowano mi dostępu przez net - Do konta DIRECT ! :)
Po miesiącu okazało się, że mam włączony płatny pakiet SMS mimo, że
wtedy dla konta Direct był bepłatny. Przez telefon usłyszałem, że to
efekt mojego zlecenia w czasie otwierania konta. Na moje pytanie co
takiego zleciłem skoro w ich TOiP jest informacje że pakiet który
posiadam jest bezpłatny, poproszono mnie żeby udać się do placówki i to
wyjaśnił.
Z konta Direct jestem zadowolony, ale kredytu raczej w ING bym nie brał.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.10 09:52 xbartx
- 11.05.10 16:52 Misiu
- 11.05.10 16:55 Misiu
- 11.05.10 18:51 mvoicem
- 11.05.10 20:44 xbartx
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego