eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - schodzi na psy › Re: MultiBank - schodzi na psy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Misiu <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank - schodzi na psy
    Date: Tue, 11 May 2010 18:52:01 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 47
    Message-ID: <hsc1v8$1enq$1@news2.ipartners.pl>
    References: <hs8ogo$2t76$1@news2.ipartners.pl>
    <2...@r...googlegroups.com>
    <hs900n$3132$1@news2.ipartners.pl> <4be81e6d$1@news.home.net.pl>
    <hs9a1i$4qa$1@news2.ipartners.pl> <hsb0rm$sai$1@polsl.pl>
    NNTP-Posting-Host: piekna-gts.2a.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1273596712 47866 217.153.90.242 (11 May 2010 16:51:52
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 May 2010 16:51:52 GMT
    In-Reply-To: <hsb0rm$sai$1@polsl.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100511-0, 2010-05-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:526984
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-05-11 09:26, Sebastian pisze:

    > Nie wiem jak teraz ale ING przez lata był na pierwszym miejscu jeśli
    > chodzi o liczbę naruszeń interesów klientów i zakwestionowanych zapisów
    > w umowach i regulaminach.

    Miałem i mam tam konto Direct. Jakoś bardziej źle niż w innych bankach
    tam nie jest IMHO.

    > Mam tam konto Direct i musiałem być po założeniu w banku jeszcze 2 razy
    > bo najpierw nie aktywowano mi dostępu przez net - Do konta DIRECT ! :)
    > Po miesiącu okazało się, że mam włączony płatny pakiet SMS mimo, że
    > wtedy dla konta Direct był bepłatny. Przez telefon usłyszałem, że to
    > efekt mojego zlecenia w czasie otwierania konta. Na moje pytanie co
    > takiego zleciłem skoro w ich TOiP jest informacje że pakiet który
    > posiadam jest bezpłatny, poproszono mnie żeby udać się do placówki i to
    > wyjaśnił.

    Wyjątek potwierdza regułę. Myślę, że każdy na tej grupie będzie w stanie
    napisać coś niefajnego o każdym banku. Też miałem problemy z aktywacją,
    na szczęście gdzieś znalazłem jakiś "magiczny numer" (jakieś id nadany w
    banku chyba 10 lat temu) i problem na szczęście udało się rozwiązać
    telefonicznie.

    IMHO mój przypadek z Multi jest nieco inny. Nie pisałem o całości moich
    przebojów z Multibankiem, ale skala problemu jest IMHO znacznie większa
    spora. W pewnym sensie "opiekuję" się kontami moich rodziców w tym
    banku. Praktycznie z roku na rok jest coraz gorzej, coraz więcej
    problemów z każdej strony: począwszy od OSZUKIWANIA klienta typu "nic
    Pan za to nie zapłaci", albo to "załatwi Pan tylko u mnie, na Multilinii
    już nie", przez rozpatrywanie reklamacji miesiącami (dosłownie), po
    NOTORYCZNE problemy jak u Ciebie z aktywacją róznych dupereli (ktoś
    czegoś nie dopilnował, nie kliknął gdzie trzeba, etc).

    Trzy konta, trzy różne osoby, te same problemy w dużych ilościach.

    > Z konta Direct jestem zadowolony, ale kredytu raczej w ING bym nie brał.

    A ja już kiedyś tam miałem i wcale źle nie było. IMHO największym
    problemem ING jest brak elastyczności. Przykładowo: mają dla Ciebie
    ofertę "pożyczki dostępnej od ręki" na powiedzmy 50.000 zł, ale zamienić
    się tego na kartę kredytową z dużo niższym limitem, albo linię kredytową
    w koncie już nie da. Tak mają od lat (przynajmniej w moim przypadku) i
    tu niestety nic się nie zmienia.

    --
    http://voip.stegny.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1