eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank zamkniecie rachunku.Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
  • Data: 2006-07-11 13:07:27
    Temat: Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Od: "m...@w...pl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    turczy wrote:
    > Użytkownik "hansvonb" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:1152620524.684422.264370@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com...
    >
    > m...@w...pl napisał(a):
    > > Witam
    > > Zrezygnowalem z prowadzenia rachunku w MultiBanku i okazalo sie ze
    > > moje dane pozostana w systemie (multilinia i internet) nawet po
    > > wypowiedzeniu umowy. Konsultant twierdzi ze jest to konieczne w
    > > przypadku przyszlych reklamacji i gdybym chcial do nich wrócic ???
    > > (nie maja mozliwosci usuniecia danych raz zapisanego klienta ?!)
    > > Aktualnie mimo ze minal 30 dniowy okres wypowiedzenia umowy(wniosek
    > > zlozony 5 czerwca) i konto zostalo zamkniete 5 lipca, moge
    > > logowac sie do serwisów i widze tam swoje dane. Czy jest to zgodne
    > > z prawem i ustawa o ochronie danych osobowych ?
    > > Do dzis nie otrzymalem tez przelewu pozostalych na zamykanym koncie
    > > srodków. Czy ktos mial doswiadczenia ile taki przelew (procedura)
    > > moze trwac (przenioslem sie do mBanku).
    > >
    > > Pzdr
    > > Sebastian
    > Bank ma OBOWIĄZEK trzymać twoje dane przez ileśtam lat od zamkniecia
    > rachunku (obecnie chyba 8 ale mogę się mylić).
    > Możesz zarządać od banku żeby nie przetwarzali twoich danych w celach
    > marketingowych, ale nie możesz się domagać całkowitego wykreślenia (tzn
    > możesz ale bezskutecznie:) )
    > To czy możesz się logować do serwisów to sprawa banku, o ile wiem samemu
    > możesz zablokować wszystkie kanały dostępu jako klient, spróbuj to zrobić.
    > Brak przelewu może oznaczać brak dyspozycji. Warto odwiedzić bank i
    > posprzątać po sobie.
    > Arek


    Dzięki za odpowiedzi.
    Bez wizyty w oddziale się nie obędzie, na wypowiedzeniu wyraźnie
    podany jest nr nowego rachunku na który miał być przelew, ale na
    MultiLinii stwierdzili że w zleceniu (w systemie) nie ma daty
    rozwiązania umowy. Utrudniają jak mogą, ale co zrobić. Jeśli
    chodzi o zablokowanie dostępu to faktyczmie można zablokować bez
    hasła jednorazowego przez internet.

    Sebastian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1