eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank zamkniecie rachunku.Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!b28g2000cwb.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "m...@w...pl" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Date: 12 Jul 2006 02:16:34 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 28
    Message-ID: <1...@b...googlegroups.com>
    References: <1...@m...googlegroups.com>
    <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.21.158.224
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1152695799 20014 127.0.0.1 (12 Jul 2006 09:16:39 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Jul 2006 09:16:39 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <5...@n...onet.pl>
    User-Agent: G2/0.2
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.0.4)
    Gecko/20060508 Firefox/1.5.0.4,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: b28g2000cwb.googlegroups.com; posting-host=83.21.158.224;
    posting-account=Cceq3QwAAAC30gIEiHogUsF_B2HDtld-
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:390650
    [ ukryj nagłówki ]


    S.T. wrote:
    > > ... konto zostalo zamkniete 5 lipca, moge
    > > logowac sie do serwisów i widze tam swoje dane. Czy jest to zgodne
    > > z prawem i ustawa o ochronie danych osobowych?
    >
    > Kurde, ależ się ludziska wybredne porobiły ;-)
    > W czym Ci to przeszkadza?
    > Przecież to czysta wygoda,
    > dostęp (pod warunkiem, że tylko pasywny) do zamkniętego konta,
    > możliwość przeglądania historii, wydrukowania potwierdzenia przelewu itd...
    > jak dla mnie idealna sprawa :)
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

    To co pozostało to tylko dane osobowe, nr dowodu, dokładny adres i
    numery tel (rachunek został usunięty i nie mogę przeglądać
    historii). Dostęp przez internet i inne kanały dostępu zamknę (jak
    poradził turczy) przez internet i po kłopocie , gorzej z nie
    przelaną gotówką. Nie spodziewałem się po Multi niczego lepszego,
    są dobrzy w podnoszeniu opłat ale jakość usług pozostawia wiele do
    życzenia.

    Pzdr
    Seba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1