  • Data: 2002-10-18 09:05:31
    Temat: Re: MultiKK ;)
    Od: "Amehat" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aooerh$48r$1@news.tpi.pl...

    > Ogolnie rzecz biorac oferta slabiutka.

    Zgadzam się. Do tego określona z góry max odpowiedzialność roczna, potrzeba
    przedstawiana zeznań świadka napadu /LOL/. OT jeszcze jedna taka sobie KK na
    naszym rynku;)

    > Podoba mi sie jedynie dluzszy grace period - moze to wymusic na
    konkurencji podobne >ruchy.

    Za ten dłuższy GP musisz zapłacić /stąd cena 70 PLN ?/ a komuś kto wydaje
    miesięcznie ok 2kPLN daje zyski w postaci kilkudziesięciu groszy /w
    porównaniu do KK BZWBK, Citka czy innych/ ale za to można uprawiać
    marketingowy bełkot w postaci: Wsród KK nasza karta oferuje ci najdłuższy
    kredyt w Polsce!

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu