  • Data: 2002-10-19 12:55:30
    Temat: Re: MultiKK ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aorjad$1ef$1@topaz.icpnet.pl...

    > pewnie mozna, ale nie jesli przedstawiasz historie karty to jako jedyny
    > dowod zdolnosci kredytowej, no bo nie wiedza, czy ta zdolnosc sie moze
    nagle
    > podwoic

    Myslisz, ze nie sprawdzaja zdolnosci kredytowej tylko opieraja sie na
    limicie przyznanym przez inny bank? Ciewaw jestem co bedzie jak zrezygnujesz
    z innej karty, a Multi nie da swojej ;). Wypytalem MultiLinke i wiem, ze
    przyznanie karty po zrezygnowaniu ze starej nie jest automatyczne. Tak samo
    nie mozna zamienic przyznanego limitu kredytowego na karte. Mozna zamknac
    limit i wystapic o karte, ale gwarancji ze ja dostaniesz nie ma.

    Maciej