eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank AquariusRe: Multibank Aquarius
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank Aquarius
    Date: Sat, 07 Nov 2009 20:01:37 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <hd4g6s$t86$1@news.onet.pl>
    References: <hd4csg$ka1$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907nb-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1257620508 29958 213.158.199.71 (7 Nov 2009 19:01:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Nov 2009 19:01:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hd4csg$ka1$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:508208
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomek pisze:
    > Jakie są profity trzymania >100tys zl w Multibanki? Chce przeniesc obecnie
    > wieksza gotowke i waham sie miedzy bankami..Czy są lepsze oprocentowania niż
    > w innych bankach na lokacie, staraja sie dostosowac do klientafundusze,
    > struktury etc czy tez jest to poziom z Raiffeisena Club gdzie probowali mi
    > wciskac roznego rodzaju malo przydatne i nisko oprocentowane w porownaniu z
    > konkurencja produkty. Jak z Kartami Kredytowymi ?? Jak z "dbaniem o
    > klienta"?Prosze o opinie osoby ktore maja doswiadcznie lub korzystaja
    > aktualnie z tego Banku juz jakis czas i moga podzielic sie cenna wiedza. Z
    > gory dziekuje.

    Nie ma czegoś takiego jak dbanie o klienta. Obsługa bardzo słaba,
    doradcy na niczym się nie znają, są niekompetentni, nie realizują
    dyspozycji klienta albo realizują je niewłaściwie.

    Mi osobiście zamiast zamienić KK VG na AQ (tak jak chciałem) to wyrobili
    nową, starej nie zamykając. W dodatku po kartę chodziłem trzy razy, gdyż
    za pierwszym razem pan doradca Aquarius zgubił umowę, a za drugim razem
    przygotował ją z błędami.

    Jedyne co jest fajne to dedykowana obsługa telefoniczna, gdzie
    faktycznie pracują osoby kompetentne. Składałem kilka (a może
    kilkanaście?) reklamacji i zawsze panie na infolinii naprawiały to co
    namieszał doradca w oddziale.

    Znacznie lepszą obsługę mam jako zwykły klient w Alior.

    Oprocentowanie niby lepsze ale to i tak kosmetyczne różnice. Jeśli
    natomiast liczysz na jakąś negocjowalność przy kwotach ok 100k PLN to
    chyba możesz o tym zapomnieć.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1