-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Mithos <f...@a...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Multibank Aquarius
Date: Sat, 07 Nov 2009 20:01:37 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 34
Message-ID: <hd4g6s$t86$1@news.onet.pl>
References: <hd4csg$ka1$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: inet20907nb-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1257620508 29958 213.158.199.71 (7 Nov 2009 19:01:48 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Nov 2009 19:01:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hd4csg$ka1$1@news.task.gda.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:508208
[ ukryj nagłówki ]Tomek pisze:
> Jakie są profity trzymania >100tys zl w Multibanki? Chce przeniesc obecnie
> wieksza gotowke i waham sie miedzy bankami..Czy są lepsze oprocentowania niż
> w innych bankach na lokacie, staraja sie dostosowac do klientafundusze,
> struktury etc czy tez jest to poziom z Raiffeisena Club gdzie probowali mi
> wciskac roznego rodzaju malo przydatne i nisko oprocentowane w porownaniu z
> konkurencja produkty. Jak z Kartami Kredytowymi ?? Jak z "dbaniem o
> klienta"?Prosze o opinie osoby ktore maja doswiadcznie lub korzystaja
> aktualnie z tego Banku juz jakis czas i moga podzielic sie cenna wiedza. Z
> gory dziekuje.
Nie ma czegoś takiego jak dbanie o klienta. Obsługa bardzo słaba,
doradcy na niczym się nie znają, są niekompetentni, nie realizują
dyspozycji klienta albo realizują je niewłaściwie.
Mi osobiście zamiast zamienić KK VG na AQ (tak jak chciałem) to wyrobili
nową, starej nie zamykając. W dodatku po kartę chodziłem trzy razy, gdyż
za pierwszym razem pan doradca Aquarius zgubił umowę, a za drugim razem
przygotował ją z błędami.
Jedyne co jest fajne to dedykowana obsługa telefoniczna, gdzie
faktycznie pracują osoby kompetentne. Składałem kilka (a może
kilkanaście?) reklamacji i zawsze panie na infolinii naprawiały to co
namieszał doradca w oddziale.
Znacznie lepszą obsługę mam jako zwykły klient w Alior.
Oprocentowanie niby lepsze ale to i tak kosmetyczne różnice. Jeśli
natomiast liczysz na jakąś negocjowalność przy kwotach ok 100k PLN to
chyba możesz o tym zapomnieć.
--
Mithos
Następne wpisy z tego wątku
- 08.11.09 00:05 MattS
- 08.11.09 00:25 Grzegorz Mazur
- 08.11.09 00:32 Wojciech Bancer
- 08.11.09 08:43 MattS
- 08.11.09 08:48 MarekZ
- 08.11.09 09:01 MattS
- 08.11.09 09:06 Mithos
- 08.11.09 09:15 MarekZ
- 08.11.09 11:06 Marcin
- 08.11.09 11:52 ;-))
- 08.11.09 16:26 RobertS
- 08.11.09 19:20 robbi
- 08.11.09 19:51 Przemyslaw Kwiatkowski
- 08.11.09 20:07 RobertS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie