-
1. Data: 2009-11-07 18:05:06
Temat: Multibank Aquarius
Od: "Tomek" <n...@w...pl>
Jakie są profity trzymania >100tys zl w Multibanki? Chce przeniesc obecnie
wieksza gotowke i waham sie miedzy bankami..Czy są lepsze oprocentowania niż
w innych bankach na lokacie, staraja sie dostosowac do klientafundusze,
struktury etc czy tez jest to poziom z Raiffeisena Club gdzie probowali mi
wciskac roznego rodzaju malo przydatne i nisko oprocentowane w porownaniu z
konkurencja produkty. Jak z Kartami Kredytowymi ?? Jak z "dbaniem o
klienta"?Prosze o opinie osoby ktore maja doswiadcznie lub korzystaja
aktualnie z tego Banku juz jakis czas i moga podzielic sie cenna wiedza. Z
gory dziekuje.
-
2. Data: 2009-11-07 19:01:37
Temat: Re: Multibank Aquarius
Od: Mithos <f...@a...pl>
Tomek pisze:
> Jakie są profity trzymania >100tys zl w Multibanki? Chce przeniesc obecnie
> wieksza gotowke i waham sie miedzy bankami..Czy są lepsze oprocentowania niż
> w innych bankach na lokacie, staraja sie dostosowac do klientafundusze,
> struktury etc czy tez jest to poziom z Raiffeisena Club gdzie probowali mi
> wciskac roznego rodzaju malo przydatne i nisko oprocentowane w porownaniu z
> konkurencja produkty. Jak z Kartami Kredytowymi ?? Jak z "dbaniem o
> klienta"?Prosze o opinie osoby ktore maja doswiadcznie lub korzystaja
> aktualnie z tego Banku juz jakis czas i moga podzielic sie cenna wiedza. Z
> gory dziekuje.
Nie ma czegoś takiego jak dbanie o klienta. Obsługa bardzo słaba,
doradcy na niczym się nie znają, są niekompetentni, nie realizują
dyspozycji klienta albo realizują je niewłaściwie.
Mi osobiście zamiast zamienić KK VG na AQ (tak jak chciałem) to wyrobili
nową, starej nie zamykając. W dodatku po kartę chodziłem trzy razy, gdyż
za pierwszym razem pan doradca Aquarius zgubił umowę, a za drugim razem
przygotował ją z błędami.
Jedyne co jest fajne to dedykowana obsługa telefoniczna, gdzie
faktycznie pracują osoby kompetentne. Składałem kilka (a może
kilkanaście?) reklamacji i zawsze panie na infolinii naprawiały to co
namieszał doradca w oddziale.
Znacznie lepszą obsługę mam jako zwykły klient w Alior.
Oprocentowanie niby lepsze ale to i tak kosmetyczne różnice. Jeśli
natomiast liczysz na jakąś negocjowalność przy kwotach ok 100k PLN to
chyba możesz o tym zapomnieć.
--
Mithos
-
3. Data: 2009-11-08 00:05:53
Temat: Re: Multibank Aquarius
Od: MattS <M...@m...ms>
Mithos wrote:
> Tomek pisze:
>> Jakie są profity trzymania >100tys zl w Multibanki? Chce przeniesc
>> obecnie wieksza gotowke i waham sie miedzy bankami..Czy są lepsze
>> oprocentowania niż w innych bankach na lokacie, staraja sie dostosowac
>> do klientafundusze, struktury etc czy tez jest to poziom z Raiffeisena
>> Club gdzie probowali mi wciskac roznego rodzaju malo przydatne i nisko
>> oprocentowane w porownaniu z konkurencja produkty. Jak z Kartami
>> Kredytowymi ?? Jak z "dbaniem o klienta"?Prosze o opinie osoby ktore
>> maja doswiadcznie lub korzystaja aktualnie z tego Banku juz jakis czas
>> i moga podzielic sie cenna wiedza. Z gory dziekuje.
>
> Nie ma czegoś takiego jak dbanie o klienta. Obsługa bardzo słaba,
> doradcy na niczym się nie znają, są niekompetentni, nie realizują
> dyspozycji klienta albo realizują je niewłaściwie.
>
> Mi osobiście zamiast zamienić KK VG na AQ (tak jak chciałem) to wyrobili
> nową, starej nie zamykając. W dodatku po kartę chodziłem trzy razy, gdyż
> za pierwszym razem pan doradca Aquarius zgubił umowę, a za drugim razem
> przygotował ją z błędami.
>
> Jedyne co jest fajne to dedykowana obsługa telefoniczna, gdzie
> faktycznie pracują osoby kompetentne. Składałem kilka (a może
> kilkanaście?) reklamacji i zawsze panie na infolinii naprawiały to co
> namieszał doradca w oddziale.
>
> Znacznie lepszą obsługę mam jako zwykły klient w Alior.
>
> Oprocentowanie niby lepsze ale to i tak kosmetyczne różnice. Jeśli
> natomiast liczysz na jakąś negocjowalność przy kwotach ok 100k PLN to
> chyba możesz o tym zapomnieć.
Jestem klientem AQ od kilku lat. Potwierdzam wszystko, co napisał
Mithos, tak samo to u mnie wygląda.
Matt
-
4. Data: 2009-11-08 00:25:02
Temat: Re: Multibank Aquarius
Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>
MattS (M...@m...ms) wrote in news:4af60b61$1@news.home.net.pl:
> Mithos wrote:
>> Tomek pisze:
>>> Jakie są profity trzymania >100tys zl w Multibanki? Chce przeniesc
>>> obecnie wieksza gotowke i waham sie miedzy bankami..Czy są lepsze
>>> oprocentowania niż w innych bankach na lokacie, staraja sie dostosowac
>>> do klientafundusze, struktury etc czy tez jest to poziom z Raiffeisena
>>> Club gdzie probowali mi wciskac roznego rodzaju malo przydatne i nisko
>>> oprocentowane w porownaniu z konkurencja produkty. Jak z Kartami
>>> Kredytowymi ?? Jak z "dbaniem o klienta"?Prosze o opinie osoby ktore
>>> maja doswiadcznie lub korzystaja aktualnie z tego Banku juz jakis czas
>>> i moga podzielic sie cenna wiedza. Z gory dziekuje.
>>
>> Nie ma czegoś takiego jak dbanie o klienta. Obsługa bardzo słaba,
>> doradcy na niczym się nie znają, są niekompetentni, nie realizują
>> dyspozycji klienta albo realizują je niewłaściwie.
>>
>> Mi osobiście zamiast zamienić KK VG na AQ (tak jak chciałem) to wyrobili
>> nową, starej nie zamykając. W dodatku po kartę chodziłem trzy razy, gdyż
>> za pierwszym razem pan doradca Aquarius zgubił umowę, a za drugim razem
>> przygotował ją z błędami.
>>
>> Jedyne co jest fajne to dedykowana obsługa telefoniczna, gdzie
>> faktycznie pracują osoby kompetentne. Składałem kilka (a może
>> kilkanaście?) reklamacji i zawsze panie na infolinii naprawiały to co
>> namieszał doradca w oddziale.
>>
>> Znacznie lepszą obsługę mam jako zwykły klient w Alior.
>>
>> Oprocentowanie niby lepsze ale to i tak kosmetyczne różnice. Jeśli
>> natomiast liczysz na jakąś negocjowalność przy kwotach ok 100k PLN to
>> chyba możesz o tym zapomnieć.
>
> Jestem klientem AQ od kilku lat. Potwierdzam wszystko, co napisał Mithos,
> tak samo to u mnie wygląda.
No właśnie tego nie rozumiem... Ja jestem klientem AQ od paru lat. I
owszem - zdarza się, że coś jest nie halo, ale na ogół reklamacja załatwia
sprawę. Z niekompetencją doradców też nie jest tak "binarnie" - jak się
dobrze trafi, to i wszystko udaje się załatwić, i jeszcze przy okazji paru
rzeczy dowiedzieć :)
Więc w sumie - narzekają ludzie na ten Multibank i Aquariusa, a ja się
czasem zastanawiam, czy po prostu tylko mi tak dobrze, czy może jestem zbyt
tolerancyjny? :)
G.
--
GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?
* Adres w nagłówku to pułapka *
-
5. Data: 2009-11-08 00:32:25
Temat: Re: Multibank Aquarius
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2009-11-08, Grzegorz Mazur <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> wrote:
[...]
> Więc w sumie - narzekają ludzie na ten Multibank i Aquariusa, a ja się
> czasem zastanawiam, czy po prostu tylko mi tak dobrze, czy może jestem zbyt
> tolerancyjny? :)
Z moich obserwacji wynika że to kwestia lokalna (z lektury grupy wynika,
że warszawskie oddziały mają kiepską obsługę). Ja też nie mam prawa narzekać
na AQ. :)
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
6. Data: 2009-11-08 08:43:37
Temat: Re: Multibank Aquarius
Od: MattS <M...@m...ms>
Wojciech Bancer wrote:
> On 2009-11-08, Grzegorz Mazur<n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> wrote:
>
> [...]
>
>> Więc w sumie - narzekają ludzie na ten Multibank i Aquariusa, a ja się
>> czasem zastanawiam, czy po prostu tylko mi tak dobrze, czy może jestem zbyt
>> tolerancyjny? :)
>
> Z moich obserwacji wynika że to kwestia lokalna (z lektury grupy wynika,
> że warszawskie oddziały mają kiepską obsługę). Ja też nie mam prawa narzekać
> na AQ. :)
Możliwe, że w innych miastach jest lepiej. Ja jestem z Wrocławia i
niestety, nie mogę polecić AQ w tych oddziałach, z których korzystam.
Pracownicy Multi kilkukrotnie już wkurzyli mnie swoją niekompetencją i
brakiem zainteresowania klientem.
Matt
-
7. Data: 2009-11-08 08:48:53
Temat: Re: Multibank Aquarius
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Zamiana z R-Club na AQ wydaje mi się krokiem w złym kierunku.
-
8. Data: 2009-11-08 09:01:35
Temat: Re: Multibank Aquarius
Od: MattS <M...@m...ms>
MarekZ wrote:
> Zamiana z R-Club na AQ wydaje mi się krokiem w złym kierunku.
Ponadto BRE Bank ma tak duże problemy finansowe, że aż regularnie
podnosi opłaty za usługi. Popatrz jak się zmieniała opłata za wydawanie
różnych zaświadczeń w Multi, popatrz na opłatę za niewykorzystany limit
kredytowy w mbanku. Wszystkie wcielenia BRE Banku, łącznie z
korporacyjnym, gdzieś od roku-dwóch w sposób bardziej dużo barzdiej
nieprzyjemny niż zwykle, doją klientów, nawet nie zważając na straty w
opinii i reputacji.
Matt
-
9. Data: 2009-11-08 09:06:34
Temat: Re: Multibank Aquarius
Od: Mithos <f...@a...pl>
MarekZ pisze:
> Zamiana z R-Club na AQ wydaje mi się krokiem w złym kierunku.
Powiedzmy sobie wprost : nie ma dobrego rozwiązania :)
--
Mithos
-
10. Data: 2009-11-08 09:15:39
Temat: Re: Multibank Aquarius
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hd61n4$q47$...@n...onet.pl...
> MarekZ pisze:
>> Zamiana z R-Club na AQ wydaje mi się krokiem w złym kierunku.
>
> Powiedzmy sobie wprost : nie ma dobrego rozwiązania :)
Ja też uważam, że nie ma. W ogóle te oferty typu niby-p/b straciły
kompletnie sens w 90% przypadków. To znaczy jedyny ich sens jaki pozostał to
blichtr. Klient inteligentny spokojnie znajdzie sobie samodzielnie lepsze
oferty w ramach ofert standardowych różnych banków. Klient mniej
inteligentny i tak i tak zostanie wrobiony w jakieś głupoty. Klient
kompletnie leniwy najprawdopodobniej tak czy inaczej w ogóle nie załapie co
się wokół niego dzieje. Czysto ekonomicznie oferta jest na pewno bez sensu.
Pozostaje jeszcze pytanie czego w zasadzie klient oczekuje w ramach oferty
p/b. Bo jak np. telefonu w każdy czwartek wczesnym po południem do Dużego
Pokoju z pytaniem doradcy: "czy u Pana wszystko w porządku", to może i
niektóre z ofert p/b spełnią takie oczekiwania. Ale nawet w takim przypadku
stawiałbym z tych dwóch rozwiązań na R-Club.