eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank AquariusRe: Multibank Aquarius
  • Date: Sun, 08 Nov 2009 01:05:53 +0100
    From: MattS <M...@m...ms>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1.4)
    Gecko/20091017 SeaMonkey/2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank Aquarius
    References: <hd4csg$ka1$1@news.task.gda.pl> <hd4g6s$t86$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <hd4g6s$t86$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
    Message-ID: <4af60b61$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1257638753 127.0.0.1 (8 Nov 2009 01:05:53 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 36
    X-Authenticated-User: matsu.list
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:508266
    [ ukryj nagłówki ]

    Mithos wrote:
    > Tomek pisze:
    >> Jakie są profity trzymania >100tys zl w Multibanki? Chce przeniesc
    >> obecnie wieksza gotowke i waham sie miedzy bankami..Czy są lepsze
    >> oprocentowania niż w innych bankach na lokacie, staraja sie dostosowac
    >> do klientafundusze, struktury etc czy tez jest to poziom z Raiffeisena
    >> Club gdzie probowali mi wciskac roznego rodzaju malo przydatne i nisko
    >> oprocentowane w porownaniu z konkurencja produkty. Jak z Kartami
    >> Kredytowymi ?? Jak z "dbaniem o klienta"?Prosze o opinie osoby ktore
    >> maja doswiadcznie lub korzystaja aktualnie z tego Banku juz jakis czas
    >> i moga podzielic sie cenna wiedza. Z gory dziekuje.
    >
    > Nie ma czegoś takiego jak dbanie o klienta. Obsługa bardzo słaba,
    > doradcy na niczym się nie znają, są niekompetentni, nie realizują
    > dyspozycji klienta albo realizują je niewłaściwie.
    >
    > Mi osobiście zamiast zamienić KK VG na AQ (tak jak chciałem) to wyrobili
    > nową, starej nie zamykając. W dodatku po kartę chodziłem trzy razy, gdyż
    > za pierwszym razem pan doradca Aquarius zgubił umowę, a za drugim razem
    > przygotował ją z błędami.
    >
    > Jedyne co jest fajne to dedykowana obsługa telefoniczna, gdzie
    > faktycznie pracują osoby kompetentne. Składałem kilka (a może
    > kilkanaście?) reklamacji i zawsze panie na infolinii naprawiały to co
    > namieszał doradca w oddziale.
    >
    > Znacznie lepszą obsługę mam jako zwykły klient w Alior.
    >
    > Oprocentowanie niby lepsze ale to i tak kosmetyczne różnice. Jeśli
    > natomiast liczysz na jakąś negocjowalność przy kwotach ok 100k PLN to
    > chyba możesz o tym zapomnieć.

    Jestem klientem AQ od kilku lat. Potwierdzam wszystko, co napisał
    Mithos, tak samo to u mnie wygląda.

    Matt

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1