eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank AquariusRe: Multibank Aquarius
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank Aquarius
    Date: Sun, 8 Nov 2009 10:15:39 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 21
    Message-ID: <hd61sv$7tn$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hd4csg$ka1$1@news.task.gda.pl> <hd60aq$77p$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <hd61n4$q47$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1257671391 8119 87.239.217.30 (8 Nov 2009 09:09:51 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Nov 2009 09:09:51 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hd61n4$q47$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:508296
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hd61n4$q47$...@n...onet.pl...
    > MarekZ pisze:
    >> Zamiana z R-Club na AQ wydaje mi się krokiem w złym kierunku.
    >
    > Powiedzmy sobie wprost : nie ma dobrego rozwiązania :)

    Ja też uważam, że nie ma. W ogóle te oferty typu niby-p/b straciły
    kompletnie sens w 90% przypadków. To znaczy jedyny ich sens jaki pozostał to
    blichtr. Klient inteligentny spokojnie znajdzie sobie samodzielnie lepsze
    oferty w ramach ofert standardowych różnych banków. Klient mniej
    inteligentny i tak i tak zostanie wrobiony w jakieś głupoty. Klient
    kompletnie leniwy najprawdopodobniej tak czy inaczej w ogóle nie załapie co
    się wokół niego dzieje. Czysto ekonomicznie oferta jest na pewno bez sensu.

    Pozostaje jeszcze pytanie czego w zasadzie klient oczekuje w ramach oferty
    p/b. Bo jak np. telefonu w każdy czwartek wczesnym po południem do Dużego
    Pokoju z pytaniem doradcy: "czy u Pana wszystko w porządku", to może i
    niektóre z ofert p/b spełnią takie oczekiwania. Ale nawet w takim przypadku
    stawiałbym z tych dwóch rozwiązań na R-Club.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1